Străjerii se delimitează de pastorul Cris

Într-o scrisoare primită azi de la fratele Nelu Peia, am primit următoarele rânduri, care cred că sunt foarte importante pentru discuţiile în jurul Mişcării Străjerilor.

“În ultimile zile am clarificat cu colegii de lucrare din Mişcarea Străjerilor delimitarea noastră faţă de lucrarea pastorului Cris din Africa şi în general de extremele mişcării carismatice, lucru comunicat liderilor baptişti şi unora din prietenii pastori penticostali. Am început să comunic public această poziţie după întâlnirea de ieri cu toţi liderii Mişcării Străjerilor la care s-a adăugat fratele Iosif Ţon. Tulburarea şi atacurile continuă însă şi mulţi au fost şi sunt încă întinaţi de cei ce se opun trezirii spirituale.”

96 de gânduri despre „Străjerii se delimitează de pastorul Cris

  1. Caci va veni vremea sa insele chiar si pe cei alesi….cautati numai umbre si minuni in loc sa cautati sa fiti placuti Domnului …..toata slava e a Lui ..si nu oamenilor…acest impostor are oamenii lui bn invatati cum sa joace teatru se prefac ca sant bolnavi de tot felul ca altii care nu cunosc Cuvantul Adevarului sa fie inselati…daca Isus a fost prigonit la fel vor fi si ucenici Sai….iar cine este nascut din Dumnezeu iubeste aproapele…si nu cauta folosul sau….ci intotdeauna multumirea e a lui Dumnezeu nu a oamenilor….

  2. Cerem trezire spirituala in Romania si pe intreg pamantul si atunci cand se intampla spunem ca ce se intampla este de la diavol, dece ce? Pentru ca oamenii doresc ca Dumnezeu sa faca trezirea in felul lor asa cum vor si inteleg ei. Mai bine ar fi sa ne vedem greselile noastre si sa sustinem lucrarea Lui Dumnezeu din intrega lume indiferent daca unele lucruri le intelegem sau nu, Dumnezeu face lucrurile asa cum vrea El, important este ca oamenii sunt mantuiti, vindecati si eliberati.
    Cei care criticati fara sa cunoasteti va intreb… cati oamenii au fost vindecati, eliberati si mantuiti la rugaciunile facute de voi? Sunt vrajitori, satanisti si alti slujitori ai celui rau despre care nu ziceti nimic, aveti grija sa nu va treziti ca luptati impotriva lui Dumnezeu, si apostolul pavel cand a ajutat la omorarea lui Stefan a crezut ca este dupa voia lui Dumnezeu ce face. Fie ca bunul Dumnezeu sa iasa inainte ficaruia care merge pe un drum gresit cum a facut apostolul Pavel din prea multa religiozitate.
    Fiti binecuvantati in numele Lui Isus.

  3. m`ai bine v`ati uita la barna din ochii vostrii si la lanturile spirituale in care sunteti legati si va place sa fiti legati

  4. tinere, vorbesti in necunostinta de cauza. Cate cazuri concrete ai documentat in care oamenii au fost platiti de Demeter sau Peia, sau altii? Da-mi unul…

  5. toti acesti vindecatori carismatici sunt niste escroci, ei nu prezinta dovezi constand in certificate medicale care sa arate boala si apoi vindecarea, pt ca un certificat medical nu se poate falsifica (e caz penal), dar sa platesti oameni sa spuna ca au fost vindecati, nu e mare lucru !

  6. Eu apreciez lucrarea pastorului Chris… si eu vreau sa implinesc scriptura ca altii, astfel incat ca umbra mea sa vindece pe altii. aici e vorba de ungere divina, dumnezeiasca, de autoritate; nicidecum de magie sau ocultism. „Cine nu e impotriva noastra e cu noi”. sunt multi frustrati care nu au o ungere deosebita, nu experimenteaza puterea lui Dumnezeu in predici, nu au autoritate, nu isi cunosc identitatea in Cristos; din cauza asta „crestinii” repudiaza lucrarea DUHULUI SFANT, pt ca se concentreaza pe manifestare, si nu pe roade. eu am cazut din picioare din cauza puterii Duhului, nu ma puteam ridica, insa la sfarsit eram cel mai bucuros om de pe planeta (bucurie duhovniceasca), rauri de pace curgeau in fiinta mea, o iubire vesnica mi a schimbat viata…

  7. Domnilor sau fratilor comentatori care mai mult stati pe net in loc sa va rugati si sa studiati Biblia, cred ca daca e sa ma i-au dupa voi, toti evanghelicii suntem eretici si sr trebuii sa ne intoarcem sub autoritatea Bisericii ortodoxe Romane ca cica doar ei detin adevarul si calea datorita asazisei succesiuni prin punerea mainilor. Nu sunt deacord cu extremele, dar acum voi nu vreti sa primiti invataturile biblice cu privire la Botezul in Duhul Sfant si lucrarea Domnului Iisus in supranatural pentru ca traditia bisericeasca in care v-ati nascut si crescut nu a practicat aceste adevaruri Biblice si se ascund dupa deget ca ele au incetat odata cu apostolii, oare credeti ca Dumnezeu se limiteaza dupa doctrinele voastre? Cercetati totul si luati ce e bun, nu stingeti Duhul, nu dispretuiti prorociile, etc. Domnul cu voi!

  8. Fratilor ceia ce este a Domnului nimic nu se pierde,nu purtati voi de grija.
    Cei ce dau navala pun mina pe imparatie(cinei sfint sa se sfinteasca)
    A DOMNULUI SA FIE SLAVA CINSTEA IN VECI VECILOR

  9. Frate Ionut ce prezinti tu nu este altceva decit lucrarea ucenicilor nu si a Domnului.mai citeste in Fapt. Apost. cap. 9 vei descoperi pe cel ales de Domnul

  10. Fratilor raspund la amindoi fratii ,acolo in cartea Fapt.Apost.sunt mai multe defecte pe care le gasim.
    pentru ca Domnul ISUS la inaltare nu l-ea poruncit sa refaca templu sa faca o adunare mare (cum fac panticostali si baptisti adunari de sute sau miii)ci Domnul l-ea facut o trimitere bine definita .
    Pe cind Domnul incepe lucrarea nu il cheama pe Filip ca s-ai caute citiva barbati ca ar avea nevoie .sai faca discipoli. (tot la fel si aici in cazul acesta Domnul nu a incredintat lucrarea de a alege ucenic in locul lui Iuda).
    Mai degraba gasesc aici o graba a lor un defect ceia ce nu Domnul lea cerut sa faca .Gasim mai tirziu unde Domnul insusi alege pe cel de-al 12 ucenic.se gasesc inca de la inceputul BIserici primare multe defecte pe care nu Domnul le-ar fi rinduit.Cel pe care lau ales ei tragind la sort nu a fost ales si de Domnul. tot asa aleg si astazi oamenii,pentru oameni si se vede lucrarea ,iar cei chemati de Domnul se vede lucrarea. nu este de mirare ca se intimpla atitea printre noi(unii vor baptisti sa fie alti penticostali ) Domnul la inaltare le porunceste sa faca ucenici(nu membri)penti. sau baptisti.

  11. Am spus sute fiindca, intamplator, pe 11 martie a fost o intalnire cu vreo 95000 de persoane (Night of bliss) pe stadionul din Johannesburg iar pe 13 martie o sesiune speciala de vindecare. Nu toti se vindeca, probabil cam 40%. Dar au fost cel putin 300 vindecati la stadion si vreo 150 pe 13. Plus vreo 80 pe 16 martie. Nu te ingrijora ca dispar bolnavii, in Africa de Sud se imbolnavesc cel putin 2000 de persoane pe zi.

  12. Pt. vizitatorul ,se poate ceva vindecari dar cu sutele ma cam indoiesc ,in ritmul acesta South Africa nu va mai avea nevoie de spitale nici macar apostolii ori Domnul Isus nu au avut asa succes data viitoare fii mai atent la ce se intimpla in jurul tau si la exagerari

  13. Am fost in perioada 10-17 martie in Johannesburg. Nu stiam mai nimic de pastorul Chris Oyakhilome, mi-era doar oarecum antipatic. Toti romanii au fost gazduiti (gratis) la casa de oaspeti a misiunii. Gazdele (persoanele care s-au ingrijit de noi) erau din Capetown, foarte de treaba, foarte saritori, foarte senini. Au facut o treaba excelenta. Ca sa ne slujeasca, s-au inscris pe o lista de voluntari cu un an inainte. In general, nivelul lor de traire crestina (si nu numai al lor) e cu (ce putin) o clasa peste nivelul nostru, cei din Romania. Fara TV, internet, foarte multa rugaciune, pina la urma toti cei ce nu erau botezati cu Duhul Sfant au primit acest botez. Cit despre mult „judecatul” pastor Chris, o persoana foarte inteligenta, excelent predicator si cunoscator al Bibliei, cu simtul umorului. Ca sa nu mai vorbim de vindecarile (de ordinul sutelor) la care am fost martor in cele 7 zile. Da, ne-ar place ca unele lucruri sa fie altfel facute, dar cind macar unul din ce comenteaza pe acest site va fi facut a 1000-a parte din ce s-a realizat prin pastorul Oyakhilome, eu zic sa barfim mai putin si sa lasam judecatile pe seama lui Dumnezeu, fiindca suntem cam marunti. La urma urmei, o vizita la Johannesburg ajuta sa intelegi lucrurile de la sursa, nu din cartelile si barfa la care suntem neintrecuti.

  14. CU SIGURANTA, toti cei care au imbratisat invataturile pastorului Chris au fost inselati. Dumnezeu NU lucreaza prin asemenea oameni, mai degraba altcineva…
    Domnul Demeter, dupa o vizita la pastorul Chris, spunea ca isi doreste acest foc de trezire in Romania; ba sa-l tina acolo! Video-ul postat in 12 decembrie e cat se poate de clar… Nu poti sa te delimitezi de ceva sau cineva in mod teoretic si sa practici aceleasi lucruri; asta e fatarnicie! Ca sa nu mai mentionam ca oamenii calauziti de Duhul lui Dumnezeu nu ar face/vorbi asemenea lucruri pe care le fac cei „treziti”. Domnul sa aiba mila de noi toti!
    Apropo de „personalitatea” care s-a alaturat „Strajerilor”, cred ca suntem cu totii de acord ca Diavolul incearca sa strice toate lucrarile bune ale lui Dumnezeu si sa imite, intr-un mod penibil, ceea ce face Dumnezeu. Dumnezeu, in marea Sa intelepciune, l-a ales pe Saul, un mare impotrivitor al Bisericii, sa duca Evanghelia neamurilor, ca apostol, sub numele de Pavel.
    Acum, pastrand proportiile, daca ati fi fost Diavolul, pe cine ati fi ales ca sa amagiti cat mai multi crestini din Romania? Nu pe cineva „cu priza” la multi credinciosi? Indiferent de confesiune, pregatire, varsta etc. Din pacate, Diavolul a reusit sa castige o mica batalie; dar razboiul are un singur Castigator: Domnul nostru!
    El cunoaste pe cei ce sunt ai Lui si are putere sa pazeasca tot ce I-am incredintat; sa ne dam pe noi insine si tot ce e al nostru Lui. Dumnezeu merita toata gloria si cinstea, acum si in veci! Amin.

  15. Strajerii se delimiteaza verbal de cine vor si cind vor,
    caci dupa aceea fac tot asa …cum vor … caci nu trebuie sa dea
    socoteala la nimeni.
    Acum poate il iau cu ei si pe IOSIF TON in Africa ,
    sa il conduca teologic si pe Chris ?!
    Tot ce se poate ?! Vom vedea si auzii !!

  16. oare ce fel de delimitare o fi fost asta cand ei au inceput pregatirile pentru a participa din nou la scoala de vindecare a pastorului chris din africa de sud?!oare la „strajeri” delimitare sa insemne ce?!

  17. frate PETRU LASCAU
    Biserica ” Râul Vietii” este o biserica Carismatica Independenta si colaboreza cu strajerii de circa 2 ani la diferite Conferinte . La ultimile 3-4 Intilniri ale Strajerilor Pastorul Razvan Mihailescu a fost invitat pt. a predica (chiar si la ultima din Dec. 2010)
    Impreuna cu pastorul de la „Râul Vietii” unii strajeri au fost in Africa la Chris de 2-3 ori, impreuna chiar cu unii dinter lideri lor.

  18. Ionut credinta ta e credinta ta, si intimplarea ta este tot a ta. Nu inseamna ca e biblica. Dar totusi data viitoare, pune in caciula 1000 de bilete cu NU si un bilet cu DA , si daca iasa DA atunci mai ca as crede……

  19. Imi aduc aminte de ceva. Ungerea biletelor. Nu am mai auzit asa ceva. Sa ungi o bucata de hartie? Am auzit de servetele care erau trimise la bolnavi. Dar biletele acelea, ce se intamplau cu ele? Le duceau la bolnavi? Nu prea cred. Le aruncau? Nu ar fi bine. Au un seif, o camera,etc in care le depoziteaza? Nu prea cred. Ai dreptate Highlander. Sunt prea multe greu de inteles. Dar interesant. Cum unii le imbaratisaza asa usor? Ori nu cunosc pe Dumnezeu cu adevarat ori se fac ca nu il cunosc. Dumnezeu stie. El sa aiba mila de noi si sa ne dea intelepciune.

  20. raspund si tie la fel ca mai sus : Dumezeu raspunde prin tragere la sorti. Doar trebuie sa crezi cu adevarat. Eu am probat si Dumnezeu mi-a raspuns exact. Dar nu nici sa mergi inaintea Domnului cu lucruri banale. Dumnezeu mi-a raspuns prin sort in 2003 si in 2007. Daca Dumnezeu mi-a raspuns mie care nu fac nici cat o unghie din Petru. Atunci cred ca si la alegerea lui Matia, Dumnezeu a fost prezent si alegerea lui cred ca a fost facuta de Dumnezeu prin apostoli.

  21. Dumezeu raspunde prin tragere la sorti. Doar trebuie sa crezi cu adevarat. Eu am probat si Dumnezeu mi-a raspuns exact. Dar nu nici sa mergi inaintea Domnului cu lucruri banale. Dumnezeu mi-a raspuns prin sort in 2003 si in 2007. Daca Dumnezeu mi-a raspuns mie care nu fac nici cat o unghie din Petru. Atunci cred ca si la alegerea lui Matia, Dumnezeu a fost prezent si alegerea lui cred ca a fost facuta de Dumnezeu prin apostoli.

  22. Dumnezeu a binecuvantat pe Iacov prin gicitorul Balaam. Numeri 22:7 Balaam ghicitor
    Numeri 22:28 Dumnezeu se foloseste de magarita
    Numeri 23,24 Balaam binecuvinteaza
    Numeri 23:10b O de as muri de moartea celor neprihaniti
    Numeri31:8, Iosua 13:22 ghicitorul Balaam ucis de Israel
    DUMNEZEU SE POATE FOLOSI DE CINE VREA EL!

  23. Am cateva intrebari pt. dumneavoastra. De ce apare revista Rapsodia Realotatilor de pe luna ianuarie pe site daca s-au departat de Chris http://www.bisericariulvietii.ro/category/rapsodia-realitatilor? Ce parere aveti de Anyta proclamata PASTOR? Dumneavoastra ar trebui sa ne invatati adevarul. Strajerii nu au observat asta pana acuma? Daca tot au imbratisat invatatura lui Chris. Daca nu am observat ca m-am alipit de un sarlatan sau un demon cum este acest Chris, pot sa mai spun acultati-ma pe caci eu sunt pe calea cea buna, dar am fost inselat de acest Chris. Cea ce nu pot intelege eu este: Cum asa mari oameni ai lui Dumnezeu (Eu asa va consider, cel putin mai mari ca multi altii dintre noi) au fost amagiti de acest Chris. Dumneavoastra stiti ca sunt vremurile din urma si acuma se pot ridica multi invatatori mincinosi. Unde este precautia noastra?

  24. Sincer am avut un mare respect pt. dumneavoastra si pt. fratele Ton. Sunt penticostal si in ultimul timp am fost foarte atent sa vad ce se intampla. Nu pot sa judec si sa zic din start ca toata miscarea strajerii nu e buna. Recunosc ca sunt unele greseli si la penticostali mai ales in anumite biserici. Iar daca cineva vrea sa aduca ceva atunci ar trebui sa aduca ceva mai bun si ceva mai adevart. Eu va spun ceva si o spun tuturor penticostalilor. Eu cred ca exista mediul destul de bun de a te pocaii cu adevarat in biserica penticostala. Mai ales in orase unde poti sa alegi din toate cea mai vie biserica. Multi veti spune ca sunt pastor sau am interese. Va spun ceva nu am nici o treaba cu pastorii desi stateam mult si ii judecam si ziceam una si alta. Dar eu nu faceam nimic pt. viata mea. Daca un om pierde mantuirea atunci vina aproape totala ii apartine lui. Poate fi pastorul cel mai bun, daca eu nu vreau si nu caut nu imi foloseste la nimic. Concluzie: Totul depinde de vointa mea!

  25. Despre rătăciţii credinţei creştine, ne avertizeaza Sf.Apostol Pavel cand spune….

    „unii ca aceştia sunt APOSTOLI MINCINOSI , lucrători vicleni, care iau chip de apostoli ai lui Hristos. Nu este de mirare, deoarece însuşi satana se preface în înger al luminii. „(2 Cor.11,13-14)

  26. Cultul penticostal a fost obligat sa se delimiteze ca cercetatorul Ceuta le-a promis ca-i da in judecata. Strajerii cred ca mai spera la vreo excursie in Africa din cauza aia au lasat-o mai moale..
    Fr. Ton predica la Philadelphiaro. Com la 7 pst. pentru amatorii de teologii noi noute si nemaiauzite. Transmisie directa de la fata locului , In color , comentator NP. 🙂

  27. https://lascaupetru.wordpress.com/2010/10/17/counicatul-oficial-al-consiliului-bisericesc/#comment-2895

    Spre ruşinea lui, Consiliului bisericesc al Cultului Creştin Penticostal din România, a dat un comunicat oficial prin care s-a disociat “delimitat” de cartea “Răscumpărarea memoriei”, cât şi de autorul ei în termeni mult mai clari şi fără echivoc decât s-au disociat “delimitat” liderii Străjerilor faţă de Chris din Africa, spre dezamăgirea noastră… 😦

    Totuşi, trebuie să dăm creditul acolo unde se cuvine: Consiliul bisericesc al C.C.P. din România nu îi spurcă pe cei care s-ar fi aşteptat din partea lui la mai mult, spre deosebire de autorii Comunicatului Străjerilor, care ne fac să credem că văd în oricine un potenţial oponent al trezirii spirituale.

    Dumnezeu să binecuvânteze pe toţi cei care tânjesc după trezirea spirituală prin călăuzirea Duhului Sfânt!

  28. Luați o lămîie – e sfatul pe care îl dau tuturor care își exprimă greața în public.

    Și ceva pentru materia cenușie ar trebui.

    Nominalizîndu-i pe cei doi (care, vorba mai multora, NU sînt teologi, discursul teologic implică mai mult decît fac cei doi), le faceți de fapt un deserviciu.

    Mă întreb însă oare cîți pastori și teologi cunoașteți ca să vă dați cu părerea / greața?

    Cîți dintre cei cel puțin 50 de evanghelici doctori în teologie din România cunoașteți ca să vă pronunțați asupra chestiunii?

    Și mă întreb, desigur, dacă ați vreo idee despre ce face un teolog?

  29. Mi-e greata de asa zisii teologi si pastori din Romania,cu doua exceptii:Beniamin Faragau si Iosif Ton.
    In acelas timp mi-e mila de familiile lor.In acelas timp ma tem de judecata lui Dumnezeu care va incepe de la Casa Domnului si nu ma gandesc aici la nici o cladire si nici o denominatie facute de oameni.
    In acelas timp ma rog pentru toti in Duhul si in diferite feluri,cum ma indeamna El si,rugandu-ma,Domnul Isus imi moaie inima sa-i iubesc .Cred ca asta nu poate fi decat o lucrare supranaturala,caci altfel m-as fi inglodat in ultimele luni in amaraciune si ura si L-as fi intristat tare pe Duhul Sfant,la fel ca ei.

  30. Referitor la asta m-am intrebat cum de sunt doar 12 pietre in apocalipsa…de ce nu 13, una si pentru Pavel – apostolul neamurilor?

  31. Dragilor, acum e vremea ca cine este sfant sa se sfinteasca si nu sa judece si sa vorbeasca ce fac altii…judecata finala va fi intre tine si Dumnezeu, nu intre tine si ei…daca nu intelegi pe deplin lucrarea stajerilor, esti chemat tu sa o judeci?

  32. …fratilor, sa zicem ca astia-s rai…daca citim multe pareri si altii is rai si toti is rai…dar noi, fratilor noi cum suntem??? Cand ne-am uitat in Scripturi si am cerut Duhului Sfant sa ne arate cum suntem noi? Cand am renuntat la „noi” de dragul altora, sa dam incat sa simtim nu doar ce avem extra? Cand ne-am calcat mandria, dreptul nostru pentru a cauta pacea si a alerga dupa ea?
    Cati dintre noi stam pe genunchi cu maini curate ridicate pentru fratii nostri pe care ii credem „eretici” cum au facut oamenii lui Dumnezeu, insistand la Domnul ” Doamne nu-i nimici”. Oare suntem noi mai buni?
    Nu-mi spuneti ca de ce nu ma gandesc la „victime”, ma gandesc si la ei …v-ati rugat voi pentru ei macar, asa cu inima sincera ca si pentru copii/parintii vostrii?

    Ne luptam intre noi, asa ne aratam dragostea…Aratam noi ca suntem ai Domnului prin ce scriem aici sau in alta parte? Oh fratilor haideti sa ne trezim la realitate ca altfel degeaba ” avem dreptate”… Este vremea Craciunului haide-ti sa cercetam pe orfan si pe vaduva si sa ne pastram neintinati de lume, haideti sa ne smerim inaintea Lui, sa ne cerem iertare si sa ne iubim unii pe altii, sa cautam ceea ce este frumos, drept de cisnte…asta sa ne insufleteasca!

    Cu multa dragoste…cineva ca voi!

  33. Imi vine involuntar in minte fraza…”au ochi dar nu vad si urechi dar nu aud”…

    Toata viata Domnului Isus a fost o lunga suferinta. Apostolii lui la fel…Biblia – Cuvintul Lui Dumnezeu a ajuns pina la noi platit de fratii nostrii cu singe, cu lacrimi, cu durere…
    „In lume veti avea necazuri”…nu traim noi acest cuvint?

    Ma intreb ce facem cu predica Domnului Isus de pe munte – despre fericiri (ferice de cei ce pling?!)? Se bate cap in cap cu ce zice Domnul Demeter…Acuma pe cine sa cred? Pe Christos care imi promite cruce si suferinta sau pe celalalt care face proclamatii ?
    Unul precis minte!

  34. Fratilor!!!!!!! ,…..sincer sa fiu, m-apucat GROAZA cand am aflat de miscarile ce au avut loc in africa de sud la pastorul cris, …apoi interviului Demeter, strajerii,……nici nu mai stiu ce sa cred :(( ???imi vine sa plang, ii ceva strigaotr la Cer,… ce se intampla cu tara noastra ???,…..sa fim intelepti fratilor….sa nu ne lasam amagiti……AMOS 5:15……..ii foarte serioasa treaba , (cine are urechi de auzit SA AUDA)………imi cer scuze pt commentariu asta, dar vreau sa fiu gasit Rob bun si Credincios,………amin,.GBU

  35. Cind cineva se delimiteaza de ceva rau , nu mai foloseste deloc acele cuvinte sau invataturi sau sfatuiri , care nu sint dupa Scriptura . Si pe deasupra le mai si demasca public ca sint mincinoase , impreuna cu autorul .
    Deci . In concluzie cind ii vom auzi pe liderii Strajerilor ca il demasca ca eretic pe ” asa zisul pastor Chris ” , atunci se poate vorbi de , delimitare . Insa cita vreme asa cum spunea Peter mai sus ca , inca se mai promoveaza brosurile lui Chris , aceasta delimitare nu este decit o minciuna nerusinata cu , care unii oameni au indrazneala sa ne minta-n fata .

  36. cred ca Adevarata Trezire va fi cand cei din jurul lor vor deschide ochii sa vada cu ce fel de oameni merg in fata! orez, fecioare(pastor Demeter, declaratia de scadere a facturilor (pastor Mihailescu), ungerea inmormantarii (pastor Peia), s.a.m.d
    cititi Sfanta Scriptura, care nu este „o carte”, cum spunea Iosif Ton, ci Cuvantul lui Dumnezeu! poporul e dus in ratacire din lipsa de cunoastere!

  37. lesne de inteles, este doar la nivel declarativ, adica vorbe spuse acum cand vor fi anuntate deciziile Uniunii baptiste cu privire la miscare stajerilor!

  38. daca se delimiteaza de ce la fiecare conferinta Strajerii sunt distribuite debitatiile pastorului Chris&Anita Oyakilome, Rapsodiile Realitatii? in plus la Targu Mures, Demeter in fiecare fraza folosea expresia „pastorul Chris ne-a invatat asa…” cred ca delimitarea o face doar distanta: ei sunt aici si el e in Africa!

  39. Ti-as scrie multe si cu drag dar imi dau seama ca ar fi pentru mine si pentru altii o mare pierdere de timp.Eu nu sunt unul din aceia care sa vorbeasca singur.

  40. Textele sunt nebiblice:
    sunt facut pentru bunastare, sanatate, succes….
    Minciuni eretice.
    Nu am vazut la penticostali asemenea aiureli.
    Unde a citit omul asta de prosperitate si belsug?
    Poate in Biblia lui Chris!
    Pentru asta a murit Domnul Isus.
    Cum poate sa-i puna pe oameni sa repete dupa el:
    Ce ce locuieste in mine, nu paote fi sarac, bolnav….
    Eu sunt bulgarele de sare..
    Asa faceau apostolii?
    Spalare pe creier; se vede influenta lui Chris, altfel ce a cautat in Africa?
    Oamneii aceia nu stiu nici ei pe unde sunt in fata lui Hristos ca pacatosi.
    Acum se delimiteaza de Chris? Cum?
    Sau spune asa ca sa cada bine?
    Trebuie sa luati o atitudne hotarita si sa va delimitati de acest om.
    Domnul nu intra in inima noastra dupa comenzile omenesti si lipsite de binecuvintarea Domnului; a acestui om.
    „proclama finantele, sanatatea”
    penibilisme.

  41. Nu aveau calauzire de la Domnul, de aceea au tras la sorti.
    Alegerea a fost momentana si omeneasca.
    Apostolul Pavel este al doisprezecelea apostol.

  42. Remus, nu te supara dar numele lui Matia nu a mai fost niciodata auzit.
    Apoc21-14 ii da numele lui? nu@ atunci de unde ideea ta?

  43. Din curiozitate am urmarit transmisiunea LIVE de la Baile Felix !
    Si ce sa vad, adunarea „TREZITILOR” din Romania : Strajerii + Biserica Carismatica Riul Vietii (reprezentata prin Pastorul lor Razvan Mihailescu – unul din adeptii lui Chris-Africanul in Romania) + Biserica Carismatica Agape Timisoara (reprezentata prin Pastorul Daniel Matei) + ….!

    Un proverb spune cam asa :
    ” Spune-mi cu cine te unesti ca sa-ti spun cine esti !!! ”

    Nu ca desconsider sau blamez aceste adunari , dar cu mila si cu durere , poate nu stiti cum sint rastalmacite Scripturile si invataturile departe de adevar ale acestor Biserici Carismatice Independente !
    2 Petru 3:16  „… În ele Sunt unele lucruri grele de înteles pe care cei nestiutori si nestatornici le rãstãlmãcesc ca si pe celelalte Scripturi, spre pierzarea lor.”

    Din ce am vazut pe acolo si auzit , declaratiile Strajerilor de dezicere si distantare de dinainte nu mai au pt. mine nici o valoare , deoarece au demonstrat contrariul !
    Doamne da-ne la toti Sfinta pocainta caci usa harului Tau inca e deschisa !!!!!!!!!

    Luca 7:43  „…” Isus i-a zis: „Drept ai judecat.”
    Luca 12:57  „Si pentru ce nu judecati si voi singuri ce este drept?”
    Ioan 7:24  „Nu judecati dupã înfãtisare, ci judecati dupã dreptate.”
    Fapte 4:19  „Drept rãspuns, Petru si Ioan le-au zis: „Judecati voi singuri dacã este drept înaintea lui Dumnezeu sã ascultãm mai mult de voi decât de Dumnezeu;”
    1 Corinteni 2:14  „…..; si nici nu le poate întelege, pentru cã trebuiesc judecate duhovniceste.”
    1 Corinteni 2:15  „Omul duhovnicesc, dimpotrivã, poate sã judece totul, …”
    1 Corinteni 5:12  „În adevãr, ce am eu sã judec pe cei de afarã? Nu este datoria voastrã sã judecati pe cei dinãuntru?”
    1 Corinteni 6:5  „Spre rusinea voastrã zic lucrul acesta. Astfel, nu este între voi nici mãcar un singur om întelept, care sã fie în stare sã judece între frate si frate?”
    1 Corinteni 10:15  „Vã vorbesc ca unor oameni cu judecatã: judecati voi singuri ce spun.”
    1 Corinteni 14:29  „cât despre prooroci, sã vorbeascã doi sau trei, si ceilalti sã judece.”
    ……..si multe altele !!!!!!

    Din Biblie invatam caci unii Slujitori au datoria sa faca JUDECATI DREPTE , asa ca frate Lascau consider ca sinteti inca un om ( pe care il stimez ) de care Dumnezeu se mai foloseste, de aceea consider caci mai multi Slujitori de-ai nostri (si de ce nu si alte confesiuni) trebuie sa analizeze profund acest fenomen si sa hotarasca potrivit cu ADEVARUL SCRIPTURILOR !

    1 Ioan 4:1  Prea iubitilor, sã nu dati crezare oricãrui duh; ci sã cercetati duhurile, dacã Sunt de la Dumnezeu; cãci în lume au iesit multi prooroci mincinosi.

    Cu mare stima !!!

  44. Remus asemanarea ta cu Demeter este credinta cu care staruieti pe blogul denigrarilor
    iar a lui credinta cu care proclama cuvintul.Deosebirea este rezultatul; la tine vin replicile ,la Demeter vin marturiile si multumirile.Remus iti recomand mediteaza asupra versetelor 9 si 5 din Iacov cap.5 si poate ti se va scimba putintel si teologia daca nu atentie la judecator ca sar putea sa te coste prea mult.

  45. I will not die on this hill. Poate ai dreptate, poate eu am dreptate. Fratele Lascau poate sa fie arbitru.

  46. O- O. Intrebarea este, a venit „normalitatea si prosperitatea peste Mures, Romania si Parlament”? Au parasit duhurile Romania si Muresul? Suna un pic ca „evanghelia” prosperitatii( care nu este evanghelie) .Not good, not good at all. Dar dupa cite au spus in ultimul comunicat, strajerii nu mai cred in aceea evanghelie a prosperitatii. Poate sa fie un episod clasic cu sobolanul aruncat de diavol ( vezi postul de la 4:22 pm)

  47. Gaby te rog sa studiezi problema semintiilor lui israel sa vezi care sint fiii lui Iacov si apoi citeste apocalipsa sa vezi care semintii sint trecute acolo la sfirsit tot asa e si cu Pavel el a avut parte de o chemare aparte si nu are nimic a face cu cei 12

  48. Acuma, daca sustii ca putem spune/face publica orice ineptie si e O.K. adica nu are nici o urmare, mai ales daca esti o persoana cat de cat publica, eu spun ca te inseli. Daca Nelu Demeter a spus bazaconiile alea cu scaunul satanei, ar fi trebuit sa revina si sa-si sustina pozitia sau sa-si ceara scuze public (cu si fr. Ton a facut la un moment dat). Nu cred ca e corect din partea dansului sa lase lumea cu ochii in soare, fiecare crezand ce-i indeamna duhul (personal), in timp ce domnul Demeter face inchinari publice pe la Felix. Nota 1.

  49. Ok frate Lascau si Gabi, sa zicem ca faza cu scaunul de la Berlin si fecioarele e o gluma proasta de-a lui, ca se stie ca fr Demeter e asa mai sugubat el de felul lui. Dar in acelasi clip dragii mei, vorbeste mult si lauda si-l da drept om a lui Dumnezeu pe acest impostor si sarlatan din Africa, si ii recomanda brosura, „cea mai plina de incarcatura, din cate i-au cazut in mana…” vorbeste de timpul petrecut acolo si ce a invatat de la chris, etc etc. Re-urmariti clipul va rog. In toate astea e evident ca nu glumea ci vbea si se asocia f serios cu acest „om a lui Dumnezeu”. Desigur ca aici spun ei, s-au dezis si delimitat de acest sarlatan, dar acolo? Va rog re-visionati clipul before reply. Va multumesc.

  50. Dupa cit de infipt este fratele Nelu Demeter de „” proclamatii „” , asta arata foarte clar ca , acest om este dereglat in ce priveste invatatura sanatoasa din Biblie .
    Wake up crestinilor . Stati pe Stinca ca , in curind vine ” apostazia ” cea mare . Si ce ve-ti face atunci ?

  51. Treispe apostoli pe doispe scaune… Nici o problema, poate sint gresit, nu e prima data. Nu imi place chestia cu tragerea la sorti….

  52. @highlander.Stii confruntare dintre Pavel si Petru( galateni 2 :11.) Petru a gresit dar Domnul a lucrat prin el in continuare. Chiar daca fratele Demetru crede ca scaunul satanei este la Berlin, crezi ca este o erezie chiar asha de mare incat Domnul Isus l-ar fi lepadat? Sper sa nu fim mintuiti bazat pe cit de perfecta ne este teologia in subiectele acestea minore, ca am dat-o in bara, si la propiu, si la figurat! God bless.

  53. Remus mai acuzat cu” mai lasa televizorul si pune mina pe biblie” .
    Am avut doua optiuni , proverbe 26:4, sau 26: 5. Daca stiam ca te superi asa de tare foloseam versetul 4, nu 5. De fapt am facut misto de mine in primul rinf.

  54. Gabi Bogdan ,

    Domnul sa te mustre . Acestea sint cuvintele mele catre tine . Tu ai impresia ca ti-ai gasit fraierul cu , care sa vorbesti la misto ?

  55. Un citat a Fratelui Andrei C., de pe un blog vecin care cred ca se potriveste de minune in cazul de fata.
    „Diavolul ia o cioară moartă și o pune în mijlocul unor oameni umpluți de Duhul lui Dumnezeu. Un baptist se uită la ei și fuge nebunește strigând: acolo sunt ciori moarte. Și toată lumea începe să fugă de ei.

  56. Remus, chiar acuma sint reclame la telenovela mea favorita, am un minut;pina la urma care a fost numarul Apostolilor? 12 sau 13? Matia o fost apostol interim pina a venit Pavel si dupa aia s-a retras la vatra? Pavel s-a numit singur apostol?Sau nici nu a fost apostol ca nu a umblat cu Domnul Isus?Ori cei doispe apostoli au fost de fapt treispe? Drept sa-ti spun , inca nu am vazut nici o porunca care sa zica : daca nu stii ce sa faci , trage la sorti!oops, a inceput telenovela, tre sa ma duc! Lamureste-ma , doispe sau treispe!

  57. Highlander
    Am vizionat şi eu clipul acela şi nici eu n-am înţeles prea multe. Fratele Demeter făcea aluzie la o vedenie sau prorocie pe care i-a făcut-o cineva cu privile la „scaunul de domnie al Satanei”. Nu ştiu dacă vorbea serios sau în zeflemea de profeţie aceea, care tare semăna cu „producţiile” lui Vicovan (care ştia de astfel de tron). Nu mă pot pronunţa. Personal cred că el a luat în glumă profeţia aceea. Poate vom avea un răspuns de la el.

  58. Frate Lascau, ar fi intr-adevar de folos daca, referitor la intrebarea lui Remus de mai sus, ne-ati impartasi ce parere aveti d-voastra despre chestiunea cu scaunul Satanei din Berlin si fecioarele….

    Va marturisesc sincer, am citit azi marturia Dorei Ton, si am fost foarte impresionat de marturia ei, am crezut-o pe deplin si ma bucur nespus de mult de vindecarea ei si nu am nici cea mai mica umbra de indoiala ca Dumnezeu a vindecat-o. Ce ma framant sa inteleg si nu reusesc, e cum se face ca asa o lucrare minunata de vindecare s-a petrecut cu mijlocirea aceluiasi om care in alte imprejurari se gaseste alaturi de/ lauda/ invata de la… un asemenea impostor si sarlatan (cred ca de asta ne-am lamurit toti déjà) ca si africanul Chris, si un om care vorbeste de profetii cu scaunul satanei din Berlin si fecioarele… Cum sa inteleg asta? Ma framant sincer cu asta. Si asta de cand am citit marturia extraordinara a Dorei. Cred deplin ce s-a intamplat, datorita ei si a ce spune ea. Si totusi nu stiu cum sa impac asta cu fr Demeter si cu lucrurile amintite mai sus. Si cu fratele Demeter nu as avea nimic daca nu ar fi fost chestiunea cu Africa si poarta berlinului, etc. M-as bucura daca m-ati putea ajuta sa inteleg, sau daca insusi fr Demeter ne-ar ajuta sa intelegem. Va multumesc.

  59. Fr Alex Domnul sa va binecuvinteze pentru modul sfant in care intelegeti si expuneti adevarul scripturii

  60. Gabi Bogdan ,

    te ratacesti cu Biblia in mana . Cind trebuia completat locul lui Iuda asa cum era scris in cartea Psalmilor , Pavel inca nu era intors la Domnul . Apoi apostolul Pavel nu indeplineste criteriul despre care apostolii au vorbit in sensul ca , ei au considerat ca cel va lua locul trebuia sa fi umblat impreuna cu ucenicii in timpul cit Domnul a trait printre ei .
    Mai lasa televizorul si pune mana pe Biblie .

  61. Ce inseamna ca o rupem cud pastorul Chris?? Stiu ca nu vati rupt, ci numai in public, ca lumea sa nusi dea seama de ce se intampla…
    Dvs, (Petru Lascau) cand spuneti despre ce li sa intamplat magilor, caci mai intai au fost la Irod, nu va dati seama ca aici este vorba de cineva care nu cunostea despre Domnul Isus si va spun ca noi iL cunoastem; acest lucru denota caci toti cei care ati fost la Chris nu-L cunoasteti pe Domnul Isus si nu sunteti calauziti de Duhul Sfant, de ace ea ati fost la un sarlatan, precum magii…. Faptul caci noi nu ne-am lasat amagiti, inseamna caci noi cunoastem pe Domnul Isus Cristos si se intampla intocmai cum scrie acolo in Ioan 10:3,4,5 :”Portarul ii deschide, si oile aud glasul lui; si el isi cheama oile pe nume, si le scoate afara din staul. Dupa ce si-a scos toate oile, merge inaintea lor; si oile merg dupa el, pentru ca ii cunosc glasul. (Subliniati) Nu merg deloc dupa un strain; ci fug de el, pentru ca nu cunosc glasul strainilor.” Vi sa intamplat cum zice in urmatorul verset Ioan 10:6 :”Isus lea spus aceasta pilda, dar ei n-au inteles despre ce le vorbea.”
    Imi dau seama caci incercati sa ascundeti cat se poate de mult ca sunteti lupi rapitori pe dinlauntru si va imbracati in haine de oi. Daca miscarea a avut la radacinile ei pe cel rau, nu puteti sa o schimbati intr-a lui Dumnezeu… Amintiti-va ce spune in Matei 6:19,20 :”Nu va strangeti comori pe pamant, unde le mananca moliile si rugina, si unde le sapa si le fura hotii; ci strangetiva comori in cer, unde nu le mananca moliile si rugina, si unde hotii nu le sapa, nici nu le fura.” de ce? „Pentru ca unde este comoara voastra, acolo va fi si inima voastra.” (Matei 6:21) Stiti bine ca: „Nu puteti sluji lui Dumnezeu si lui Mamona.” (Matei 6:24 partea 2º) De aceea va indemn sa va intoarceti de pe calea care ati ales, ca sa nu va gasiti luptand impotriva lui Dumnezeu. Revizuiti de ce ati ales aceasta cale si uitati-va daca nu este vreun interes la mijloc…

    Va-ti gandit vreodata daca ati avea o fata, si acelei fete ii spune pastorul Ioan Demeter ca o sa o ia cu el sa darame scaunul satanei din Berlin? Ati lasa fata sa se duca cu el? si nu numai ea, ci ganditi-va ca a vorbit de doua zeci! Oare nu aveti discernamant ca sa intelegeti ca Duhul Sfant niciodata nu a cerut asa ceva? Nu faceti lucrurile de dragul miscarii…
    Dar eu va spun aceleasi cuvinte cu care sa adresat Iosua poporului: „Cat despre mine, eu si casa mea vom sluji Domnului.” (Iosua 24:15 partea 2º)

  62. ….eu sunt un om indeaproape fr.Iosif Toon!Nu-mi vine in minte nici o dezamagire din
    partea dansului!Oare poate dauna atit de mult,cainta si recunostinta sa publica,a fostei
    colaborari cu securitatea!Altii nici macar nu-s plini de regrete,unii sunt josnic de cinici!
    Fratele Iosif Toon nu s-a dezis de Dnul Dumnezeul Sau,el a fost un om cu o alunecare la
    inceput,dar s-a regasit in prezenta Mantuitorului sau,si in mod neindoielnic,si acuma dupa mari frustrari,se va linisti….rugandu-se fierbinte,mijlocind pentru altii….
    Frate Petru Lascau,un simpatizant al d-niei tale,dupa lectura unei comori deosebite:
    BISERICA IN ASEDIU author dr.Petru Lascau,Weaton/Texax-USA 1984
    La multi ani!Sarbatori fericite!Salutari fam Mesaros Marinel!
    Din Campia Turzii jud Cluj de la fam Luca Fanel si Pintilie Clement

  63. @Pete, se prea poate sa o fi dat cu capul in bara,nu-mi mai amintesc, dar te intreb daca ai citit Biblia, este o poveste cind Petru a gresit, in episodul cu Pavel , e prin Noul Testament, daca nu ma insel.Gindeste inainte de a recicla clisee si dogme .

  64. @ Remus,Pete
    1.Simon ( Peter) 2. Andrew; 3.James son of Zebedee,#4John;#5Philip #6Bartholomew; #7Thomas #8Matthew #9James , #10Thaddaeus; #11Simon the Zealot #12 Judas Iscariot. Acuma, Iuda o dat-o in bara , si o ramas 11. Apostolii, prin metoda foarte biblica si teologica a tragerii la sort la pus pe Matia. Domnul Isus il alege pe Pavel. Problema, sint treispe apostoli, Apocalipsa are numai 12. dilema,Remus si Pete, puteti raspunde, cine a gresit?

  65. Gaby cred ca tu ai dat cu capul in bara la fotbal de poti sa debitezi asa ceva sau poate vrei sa te explici .Ca sa spui ca apostolii au dat-o in bara cred ca esti foarte aproape de blasfemie te rog gindeste inainte de a scrie asa ceva

  66. Frate Lascau ,

    ce inseamna aceste aberatii ale fr. Nelu Demeter , cu zece fecioare , cu poarta Brandenburg si cu scaunul satanei ? Omul acesta este un om cu , capul pe umeri ? Sau este purtat ca , frunza-n vint ? Cu asemenea prostii se pretinde el a fi calauza poporului ? Doamne iarta-ne . Cred ca , rid si curcile de aceste aberatii .
    Parerea mea este ca acesti trei „” autointitulati lideri ” ar fi mai bine sa se pocaiasca si sa se lase de rataciri , caci altfel zilele lor nu prea se arata insorite .

  67. Gabi Bogdan ,

    cum spui tu ca apostolii au dat-o in bara cu Matia , cind Biblia spune despre el ca , numele lui va fi pe una din temeliile cetatii noului Ierusalim ? ( vezi Apoc.21:14 )

  68. @Rodi atunci care e solutia? Nu mai vorbim ca o sa fim trasi la socoteala? Nu vorbim in limbi ca nu stim ce vorbim? Daca vorbeste Duhul Sfint ,cu adevarat bineinteles, de ce te ingrijorezi?Poate nu te am inteles. Si inca un lucru, Dumnezeu nu ne mintuie datorita teologiei noastre si cit de perfecta este, ci datorita milei lui. Ai citit” Brother Lawrence on the practice of the presence of God”?
    Un calugar catolic (catolicismul in sine nici nu cred a poate fi numit biblic) , care” cred ca o sa fie asa de aproape de tronul lui Dumnezeu ca nici nu sa il pot vedea”( to quote what Withfield said about Wesley)

    Disclaimer- nu am vorbit in limbi niciodata asa ca opinia mea este teoretica ,bazata pe ce inteleg din Cuvintul lui Dumnezeu.

  69. Gabi… scriu aici despre acest subiect pentruca il cred pe fratele Lascau sincer…si interesat in a gasi solutii pentru sufletele celor multi – nu interesele celor putini . La urma urmei ce-i mai important- sa-ti gasesti dreptatea, sa dai dreptate celor de care depinzi sau sa reusesti sa intorci din drum o turma care din lipsa de calauzire a luat-o razna?

    Cred ca momentul este potrivit ca toti sa ne uitam la felul cum il servim si slavim pe Dumnezeu si cum ne lasam sau daca…umpluti de Duhul Lui. Ca vase diferite – asa precum a hotarit Olarul sa ne faca …avem slujbe diferite – vom fi folositi diferit.

    Sa fim drepti acuma…si penticostalii si baptistii ar trebui sa ne uitam bine si indelung in oglinda. E vremea sa fim reali. Nu degeaba nu se intoarce lumea la Christos . Ceva e gresit la noi.

    Chiar daca semanam ceva…si lucram din greu- nu creste. Daca am semana saminta buna…aia ar creste. E posibil ca nu semanam Cuvintul Lui ci…cuvintele noastre? Si asta este si pentru cuvintele in alte limbi si pentru alea in romaneste ca vom da socoteala de orice cuvint ce ne iese din gura…sa nu uitam- orice cuvint! Mie mi-e frica de cuvintele pe care le inteleg si le-am spus …Doamne Te rog iarta-ma, ca-s multe…darmite ceva ce nici nu inteleg…

    Pe cine credem ca prostim? Apostolul spune ca nu este unul mai mic ca el…noi spunem ca n-a avut Romania altceva mai bun decit noi. Si nu este numai fratele I.T…Asta in general este parerea fiecaruia dintre noi despre noi insine… Multa informatie, multa cunoastere…putina traire…

  70. Pana sa aflam de ce nu a aparut informatia sau pana,cred cu siguranta v-a aparea
    sa ne multumim si cu scrisoarea deschisa adresata ” liderilor baptisti si unor prieteni
    pastori penticostali”………important este ca s-a facut declaratia si o putem citii toti !
    Cred ca mai important ar fi sa mai primim(in continuare) si atfel de „decantari”…
    bineinteles…tot publice.

  71. Stie cineva de ce aceasta delimitare nu apare si pe site-ul miscarii strajerilor ?
    Mi se pare ca acolo ar fi fost primul loc in care trebuia sa apara.

  72. Apreciez înţelepciunea acestui comunicat din partea Străjerilor, care, din punctul meu de vedere, nu are rolul de a discredita in vre-un fel o anumită lucrare din Africa, ci mai degrabă de a îndrepta atenţia înspre problemele noastre, ale românilor.
    Strategia celor care se opun mişcării de trezire a fost aceea de a îndrepta atenţia înspre Africa şi un anumit păstor de acolo, spre a distrage atenţia de la problemele comunităţilor de credincioşi care se află într-o stare de amorţeală în multe biserici din România. Mă rog ca Duhul lui Dumnezeu să Îi lumineze pe toţi aceşti lideri, să le dea un duh de smerenie în care să recunoască că avem nevoie de trezire, adică avem nevoie de Duhul Sfânt cu TOATE particularităţile şi manifestările Lui!
    Iar în ceea ce priveşte Africa, să îi lăsăm în pace, (dacă nu ne rugăm pentru ei sau nu am ales să mergem misionari acolo), şi să avem înţelepciunea de a recunoaşte că Dumnezeu lucrează în moduri diferite în diferite culturi, părăsind gândirea habotnică că Îl putem noi limita pe Dumnezeu în vre-un fel. Personal, am convingerea că Dumnezeu lucrează acolo, am gustat din roadele Duhului Sfânt şi prin lucrarea de acolo, preferând să trec peste aspectele care nu mi se potrivesc şi să iau lucrurile bune. Mă bucur de mulţimea mare de oameni care se convertesc acolo, care Il cunosc pe Dumnezeu şi sunt transformaţi, slavă Domnului!, …însă îmi doresc mult mai mult o lucrare autentică de trezire în ţara mea!
    Doamne, aprinde focul trezirii, şi nu permite ca pompierii religioşi să îl stingă! În Numele lui Isus! Amin!

  73. Fr.Lascau si-a exprimat un punct de vedere,intr-un comentariu anterior, si cred ca
    este unul dintre cele mai potrivite in vremuri ca acestea : ” Cred ca fr. Ton se gaseste la o mare rascruce de drumuri in viata personala si teologica. Probabil ca unele lucruri
    sant exagerate.Dupa ce totul se decanteaza in urma acestui vartej,multe lucruri se vor
    lamuri”. Istoria demonstreaza ca orice trezire spirituala reclama si impotriviri. este
    normal : impotrivirea celui rau…..in zilele noastre dezinformarea si confuzia. Nu cred ca
    este bine sa ne grabim, sa fim prea categorici in a califica un principiu , sau o noua viziune, cum e acum…prin prisma raportarii la anumiti indivizi,(chiar daca se cheama
    pastorul Cris !). „Decantarea” despre care se amintea se pare ca este in plin proces de
    desfasurare ! „Scrisoarea de delimitare …” cred ca este un prim semn…precis vor urma
    si altele. si atunci vom vedea……dar pana atunci cred ca este bine sa lasam ca Dumnezeu sa lucreze. A califica prematur,din motive mai mult subiective decat
    obiective ca o lucrare,sau invatatura este STRAINA adevarului biblic comporta un risc
    (este parerea mea). inainte de a judeca si a arunca, Cuvantul ne spune :
    ” daca este de la Dumnezeu v-a progresa,iar daca este de la cel rau se v-a nimici singura !”
    la fel,cu aceeasi … stima !

  74. nu stiu despre ce este vorba exact, dar ce vad este ca traim viata cu domnul pe dos, si nu avem dragoste . ridicati pe cei cazuti ………………dumnezeu ne judeca dupa ce terminam cu viata pamanteasca, de ce noi trebiue sa o luam inaintea LUI? ( poate fi o gluma!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    exact cum a spus Gamaliel………………………………….pomul se cunoaste dupa roade
    iar astazi nici nu stim cine sint pastorii nostri, unde sint si ce fac, si mai ales cum se ingrijesc de turma sa nu plece aiurea. pastorul meu avea 5 copii, 1 1/2 plamini, lucra in 3 schimburi (mergea cu bicicleta dus iarna vara 10 km dus intors), unii il ocarau altii il respectau, iar cei din lume ziceau ca el este singurul sfint din toata adunarea (asa mi s-a spus cind m-am intors la domnul), dar era gata sa viziteze si sa sfatuiasca pe oricine, la orice ora din zi si din noapte, iar in casa lui am fost primita ca si un membru al familiei. de cind am plecat din tara nu am mai gasit asa ceva. fratilor haideti sa fim intelepti si sa traim pentru domnul, caci El nu are nevoie ca noi sa-l aparam, El stie sa aiba grija de ce este al LUI.

    cu dragoste

  75. Acesti lideri una spun si alta fac !
    La nivel de declaratii poate sa spuna oricine orice !
    Nu se vede ca isi schimba doctrina peste noapte dupa cum bate vintul ?
    Poate sa se delimiteze verbal de cine vor , caci INVATARURA lor tot asa este , o INVATATURA STRAINA ADEVARULUI BIBLIC ! Ei invata pe cei lesne crezatori si nestiutori asa de la inceputul lor (acum cinci ani), numai ca au vrut sa se mai specializeze si asa ca au luat-o spre Africa la acel Chris.

    Cum spunea si Iosif TON , citez :
    „Străjerii şi-au început mişcarea lor de vindecare prin eliberare şi de umplere cu Duhul Sfânt şi de revitalizare a vieţii cu Dumnezeu acum cinci ani. Câţiva dintre liderii mişcării au făcut prima lor vizită la pastorul Chris în Africa acum un an şi jumătate!”

    Prima vizita…..din cite ? Si urmatoarea vizita cind e , il iau si pe Iosif TON cu ei ?
    O TREZIRE ADEVARATA NU VINE NICIODATA PRINTR-O INVATATURA FALSA !!!

    Iuda 1 : …
    „…niste nori fãrã apã, mânati încoace si încolo de vânturi, niste pomi tomnatici fãrã rod, de douã ori morti, desrãdãcinati;”
    16  „Ei Sunt niste cîrtitori, nemultãmiti cu soarta lor; trãiesc dupã poftele lor; gura le este plinã de vorbe trufase, si slãvesc pe oameni pentru câstig.”
    19  „Ei Sunt aceia care dau nastere la dezbinãri, oameni supusi poftelor firii, care n-au Duhul.
    20  Dar voi, prea iubitilor, ziditi-vã sufleteste pe credinta voastrã preasfântã, rugati-vã prin Duhul Sfânt,
    21  Tineti-vã în dragostea lui Dumnezeu, si asteptati îndurarea Domnului nostru Isus Hristos pentru viata vesnicã.
    22  Mustrati pe cei ce se despart de voi;
    23  cãutati sã mântuiti pe unii, smulgându-i din foc; de altii iarãsi fie-vã milã cu fricã, urând pânã si cãmasa mânjitã de carne. ”

    Cu stima !

  76. Rodi , si eu prima data m-am dus la arminieni.Its ok , they will come around. O dam in bara, ne ridicam , un pas inapoi, doi inainte. Cei unsprezece apostoli o dat-o in bara cu Matia. Pina acuma scandalu era ca de ce sint involvati cu Chris, acuma ca de ce se despart de el. Poor people, can not catch a brake! Wrong if you do, wrong if you dont( cleaned up version)

  77. apropo de scrisori……apreciez faptul ca nu s-a postat „scrisoarea deschisa” a fratelui Chiu Daniel, prin care s-a dorit a se „re-caracteriza” fratele Ton,vizavi
    de miscarea Strajerilor. Cred ca este bine in astfel de timpuri,sa aplicam indemnul…..cercetati toate lucrurile,si luati ce este bun !
    un invatator al Legii,Gamaliel spunea un mare adevar…..daca lucrarea este de
    la Dumnezeu,v-a propasii iar daca este de la cel rau se v-a….. prapadi !

  78. scrisoarea fr.Nelu Peia este binevenita……delimitarea trebuia precizata poate mai din
    timp…dar e bine si acum. ma bucur pentru postare.

  79. Frate Lascau…Duhul Sfint nu poate sa faca oamenii confuji. Pina ieri strajerii erau cu acest individ Chris…si acum se delimiteaza? Daca era Duhul Domnului cu ei…nu i-ar fi instiintat din vreme? Duhul Domnului …instiinteaza pe cei calauziti de El de pericole inainte de a se intimpla! Iosif a fost instiintat sa ia pruncul si pe mama Lui…Magii au fost instiintati sa nu dea pe la Irod…si apoi alte situatii in Noul Testament.
    Abia acum cind ziarele anunta misculatiile financiare ale acestui pastor din Africa…Strajerii decid sa ia atitudine?

  80. Puteti sa-mi da-ti definitia evangheliei prosperitatii si extremele carismatice de care s-au delimitat strajerii?
    Multumesc

Lasă un comentariu