109 gânduri despre “Prea multe măști – Zâmbetul de sâmbătă

          1. Gabi Bogdan

            Nici vorba ,ca eu nu ma duc.
            Am fost la una singura( in ultimii ani)
            M-am distrat de minune.
            Pacat ca Caragiale este mort.
            Il invitam sa mai scrie o piesa!
            Auzi chestii de genul:
            ‘Taci ba din gura”, sau „No lasa domne sa vorbeasca, ca e femeie”, sau „stai ba jos” sau „stai jos sora, ce-ti trebe? „.
            Sa nu mai vorbim de „fillibusters”.
            Circ.

            1. mike

              Gabi pe mine nu ma amuzat deloc din contra am decis sa nu mai merg la circ.. De sus nu ai obsevat armata de usieri gata de – in caz de ??? am impresia ca ne sprijunim mai mult pe oameni si pe DUMNEZEU IL ignoram – Si culmea ni se vorbea de iubire.- pacat.

          1. gabi

            Vaduvadanielconstantin
            Titlul acestui post este „zimbetul de simbata”
            Sa fim seriosi!
            Si sa nu confundam „adunarea” cu Biserica Domnului.
            In adunare este si griu si neghina.

    1. DRAGO

      Nooooooooooo..is a meeting for…sfat fratesc..
      Ma mir Gabi ca n-ai recunoscut „din prima’ aceasta intrunire!!
      Deh…daca „nu-ti pierzi”timpul pe la sedinte,n-ai de unde sa stii.???!!!!
      Be carefuly,today…

      1. Gabi Bogdan

        Drago, zarurile au fost aruncate….
        Au plecat ai nostrii, au venit ai nostrii, noi raminem tot ca … desteptii !!!
        Aceiasi Marie, cu o diferita palarie!

        1. DRAGO

          @gabi,
          Cu alte cuvinte tu vrei sa spui,ca nu este altceva decat un ..continue halloween celebrations..
          Domnul Dumnezeu a promis si va duce la implinire NUMAI planul Sau si NU a oamenilor.
          Eu cred 100% in ce a vorbit si promis Dumnezeu,in rest NU este decat un SHOW ..mai mult sau mai putin de „prost gust” a carui rezultat este „paralel” cu ceeace a hotarat Dumnezeu.

  1. NouaOrdineCrestina

    Falsitatea si inselatoria ,imbracate in haine de camuflaj si culori ale mimetismului „crestin” ,in zilele noastre prospera si se simt degajate , in largul lor. . . in multe biserici !.Mucegaiul cauta sa-si intinda agresivitatea ,totdeauna spre o mancare de bun gust !. Azi avem de confruntat sarlatani „destoinici”, bine pregatiti teologic si doctrinar si cu inalta calificare de manipulare. Putini real-credinciosi pot sa-i contrapareze cu intelepciune dumnezeiasca si. . .cu autentica dragoste crestina !. Cei mai multi membrii din adunarile de azi sunt lipsiti ,in primul rand de dragoste ,apoi de . . putere analitica si de un discernamant sanatos !.Lupii ,ca lupii, isi vor primi la timpul potrivit plata falsitatii lor dar pacat de sarmanele oi naive, ce raman captive , manipulate si slugarnice ,in plasa acestor demonizati !.Bine zicea Niccolo Machiavelli : „men are so simple and so much inclined to obey immediate needs that a deceiver will never lack victims for his deceptions .” si . . ” one who deceives will always find those who allow themseleves to be deceives ” . Spargatorii de biserici ,profitorii si inselatorii cunosc bine fisurile de patrundere si manipulare emotiva , cat si slabiciunile sarmanelor oi dezarmate spiritual !. Dar avem la indemana antidotul si vaccinul de imunizare in fata urii lor si ca un paradox greu de explicat pamanteste, singura si cea mai eficace arma de contraparare a rautatii devolesti si a falsitatii, ramane DRAGOSTEA !. Ea este- reprezentata de o Cruce Mare, Grea si Noduroasa, pusa in vazul Intregii Omeniri ,ce cu forta ei uriasa ,desprinsa definitiv de povara si blestemul timpului ,poate acoperi instantaneu o mare de pacate !.Iertarea nu necesita nici o pregatire teologica ,nici un preludiu !. Ajunsa in fata DRAGOSTEI, chiar si LEGEA este obligata sa se aplece repede,sa-i faca o larga si autentica reverenta !. Apoi, sus pe bolta… vin rotinu-se in cerc astral ,carbunii aprinsi deasupra capurilor . . . .”sa coaca castanele” ! ! !

  2. Pingback: 7 postări în Top 15 WP (29.10.2011) « Romania Evanghelica

  3. ACIDUZZU

    Asta e carnaval-carnival, frate, nicidecum Biserica ! Nici de lupi nici de oi ! Doar de mascati !
    Sedinta…nevestelor lui Ieroboam care se dau drept altele !( I Imparati 14:1-6).
    Pana si…lupul-leader, nu-i leader, e…doar lup ! Il strange „costumul” si ar dori „la schimb” o blana de oaie, dar sa fie ORIGINALA ! Ca de-atatea „confectii” contrafacute, si-a „iesit din mana”, si-a pierdut „credibilitatea” !

  4. Pingback: 13 postări în Top 100 WP (30.10.2011) « Romania Evanghelica

  5. Aceasta ilustratie reflecta si un alt aspect. Dupa cum am mai sesizat, TOTI cei care comenteaza pe bloguri crestine sub pseudonim si se numesc crestini, nu sunt cu nimic mai buni decat acesti lupi deghizati. Intrebarea care se pune este: – „De cine se ascund? De comunisti? Ce inchiziti le ameninta viata lor si numai a lor? Unii din ei posteaza interminabile exegeze si lecturatii pe teme Biblice dandu-ne sfaturi ca niste „tatici” iubitori.Cat tupeu!,oricum lipsa de minima decenta in fata fratilor sinceri, care i-si dau numele adevarat, le anuleaza orice autoritate ORICINE ar fi ei. Pentru ca ei cad (intentionat) sub limita bunului simt. Imaginati-va ca sriitorii Vechiului cat si Noului Testament ar fi scris cartile, scrisorile sau epistolele lor sub pseudonim, doar ca sa ne faca pe noi sa ghicim cine le-ar fi scris.Si unii din ei au fost persecutati cu adevarat si au ajuns sa fie martiri, dar au facut-o cu dragoste si cu raspundere. Oricum intr-o zi Dumnezeu va desparti oile de capre si chiar si de cei mascati cand le va striga pe nume. Pe numele real.

    1. ACIDUZZU

      Fratia-ta,
      Oare de ce comunisti se ascundeau Dan Barbilian cand scria sub pseudonimul Ion Barbu ? Oare de cine se ascundea Neculai Theodorescu de scria sub pseudonimul Tudor Arghezi ? Dar Grigorie Psculescu atunci cand scria sub pseudonimul Gala Galaction ? Dar marele poet Eminovici atunci cand scria sub pseudonimul Eminescu ?
      Pana si caragiale scria sub pseudonim, din cata am inteles ! Oare asta sa va fie framantarea de baza ? Nu cred ! Mai degraba carcoteala, din moment ce comment-urile domniei-voastre sunt atat de…insipide. Nu este oarece ranchiuna „frateasca”, nestiind de ce duh sunteti calauzit ?
      E limpede ca buna-ziua !
      a) Orice ins care decide sa scrie intr-un spatiu public isi reserva dreptul de a scrie sub pseudonim, ceea ce nu-i totuna cu anonimatul. Ci doar ca o prezervare a propriei identitati.
      b) Din moment ce proprietarul blogului (In cazul acesta fratele Lascau Petru) are la administratia blogului datele noastre personale, identitatea noastra reala si, din moment ce ne-a dat acceptul de a colabora pe blogul dansului, chiar ca nu va inteleg zbuciumul atat de inutil.
      Srieti frate, scrieti si dumneavoastra cat va tin chingile si bretelele caci este loc pentru toti pe High-Way-ul virtual ! Nu mai cautati „nod in papura si purici in branza”, vorba romanului (adica galceava inutila)! Sau ati dat de curand „servus” cu proprietarul „Mahalalei…” ?
      Ca de incomodat nu v-am incomodat cu nimic; nici am scris ceva impotriva dumneavoastra, nu v-am lezat propria persoana si, cu atat mai mult nici macar nu va cunosc ! Si cu alti confrati de…”blogareala” ne-am cunoscut tot aici in spatiul virtual ! cu unii suntem de aceeasi parere, cu altii suntem pe…contra, dar va sigur ca incapem toti si mai ales fara resentimente izvorate din alt duh, cu siguranta altul decat Duhul Sfant si a carui roada, printre altele este DRAGOSTEA !
      S-auzim numai de bine ! Puteti fi chiar binecuvantat in Numele Domnului !
      Caci meritele vi le-atribuie tot El ! In niciun caz altcineva de pe internet !

      1. ACIDUZZU

        @danhozan,
        Once again a small „piece of …”, for you…
        Credeti ca daca va afisati la avatar-ul comment-ului, doar pur si simplu un…”danhozan”, dobanditi vreo identitate inteligibila ? Nici macar deductibila sau intuitiva…
        Pretinzand ca va recomandati pe blog cu adevaratul dumneavoastra nume si totusi il scrieti ca pe un substantiv comun, dovediti…ca tradati lacune mari de cunostinte de gramatica romaneasca (intrucat cea engleza va este absolut intangibila, tabu)!
        Pentru mine, ramaneti la fel de…paralel ca si un alt nume, de data asta propriu, dar ceva putintel mai lung: „Pafnutie Avatafuluidamian P. Safta” !
        Fara ironie, va asigur ca acest nume propriu exista in realitate de cateva zeci de ani (chiar si post-mortem) pe un monument inchinat in cinstea eroilor-martiri cazuti in ultimul razboi mondial, pe undeva in Romania…
        Totodata, va asigur ca nu sufar de…cultura suburbana si nici de o aroganta indopata, intretinuta si stimulata cu…amfetamine ! Oare stiti ce-s alea amfetamine ? Apelati la un dictionar ca va foloseste tare mult…
        Deci, sunt ceea ce sunt ! Daca veti avea „ochi” sa…intelegeti ce se scrie pe-acilea, pe blogul fratelui Lascau Petru, veti putea recunoaste in quintesenta celor scrise (de mine si de alti „anonimi” carora nu le este frica de…comunisti si de de vanatori de vrajitoare ca domnia-voastra), ceva „intelighentie” si „coherenta” inteligibile si accesibile nu numai pentru …patura erudita (scolita) a societatii virtuale care domina blogurile ci de cei care doar le…bantuie !
        Este adevarat cum ca „vorba intotdeauna te da de gol „! (La dumneavoastra ma refer ! Va tradeaza atat coerenta limbajului cat si dramul de…eruditie cu care „penetrati” nu numai blogul acesta !
        La fel de bine, „din cuvintele tale vei fi scos fara vina si din cuvintele tale vei fi osandit !” Chiar daca te complaci intr-o dulce si suava marlanie cu pretentii de individ stilat si rasat !
        Mai ales atunci cand te-ai deprins sa te exprimi „bilingv” (poliglot inca nu…) si dintr-o limba despicata, „mai cu sama…” (Am incheiat comentariul…)

          1. ACIDUZZU

            @marcel dogar,

            Scumpe frate, din partea dumneavoastra primesc, pentru ca mustrarea facuta cu dragoste nu poate decat sa zideasca. „hiba” mea este ca, prea m-am obisnuit sa deosebesc o ironie fina de tip „soft &silky”, de marlania si badarania cu care unii cioplesc inconstienti „compectamente” cum ca…barda din dotarea proprie este tocita la tais…
            N-am dat in fiert, frate Marcel ! La 25 de crade Celsiuss, de-abia ma-ncalzesc !
            Dar imi place sa fierb alaturi de legumele radacinoase ! In special atoase, fibroase !

            Cat despre dumneavoastra, primiti din partea mea multumiri sincere pentru ca nu odata ati dovedit ca-mi sunteti suport in ideile (si convingerile) exprimate. Desigur, alaturi si de alti frati care sunt cu noi pe aceeasi „lungime de unda” ! Si chiar daca n-am fi, ci ne-am exprima in contradictoriu, dar fara balacareli ce tin de pragul de trecere in subcultura, ci apreciindu-ne drept ca oameni diferiti si care au dreptul la pareri proprii. Oare nu asa a spus si apostolul Pavel ? „In lucrurile in care am ajuns de aceeasi parere, mergem inainte !” Adica, „feriti-va de certurile de cuvinte”…

            Sa fiti binecuvant, draga frate !

        1. @ACIDUZZU. Da este adevarat faptul ca au existat oameni care au folosit pseudonime literare cum a fost si matematicianul Dan Barbilian sau Ion N. Theodorescu care au decis sa scrie sub alt nume sau ca Mihai Eminovici care si-a schimbat numele ( convins de Iosif Vulcan) si altii, dar nu la ei m-am referit. Nu la cei care au trait in diferite epoci sub presiuni politice sau nevoiti sa-si cladeasca o cariera literara in acel context istoric.Ci la contemporanii mei care se numesc frati.La pocaiti.La cei care doresc sa fie crezuti pe cuvant.La cei care dau interminabile sfaturi asumandu-si autoritate.Nu vorbesc de lacunele lingvistice de incapacitatea intelectuala de gradul de ironie, agramarea cuiva, numarul de aberatii sau lipsa de notiuni elementare gramaticale. Pentru asta sunt destui vanatori de greseli.Faptul ca a-ti scos repede coltii la atac va asigura un loc bine definit in ilustratia de la care s-a pornit toata discutia.Daca erati cu adevarat un frate sincer nu v-ati fi suparat pe mine si nu ati fi pornit la atac chiar asa de acidu..lat. De fapt ca sa va preiau citatul, dealtfel binecunoscut :”vorba va da de gol” si asta oricat a-ti tine la propria indentitate. Numele acestui site ar trebui sa dea de gandit tuturor ce posteza aici intrucit tot ceea ce facem si spunem (scriem in acest caz) ar trebui sa indrume spre Lumina. Transparenta ar putea fi un start bun.Cat despre mine va asigur ca danhozan nu este doar un pseudonim ci este numele meu.

          1. cimm

            pai cum ne asiguri ?
            Trimiti la redactie vreo copie dupa buletin,sau pasaport,?
            Nu e nevoie.!
            Aici se merge si pe incredere pe respect,,,,.Nu vorbesc de lacunele lingvistice de incapacitatea intelectuala de gradul de ironie, agramarea cuiva, numarul de aberatii sau lipsa de notiuni elementare gramaticale,,,,,,…..nu ti se pare ca esti un fel de judecator pe aici….? Sincer nu cred ca ai nimerit bine.Aici este nevoie de sfaturi ,de dragoste in nici un caz de judecatile cuiva asupra unuia sau al altuia si ura.La tine ura este mod de viata deaceea ea exista in exprimarea ta.Ramane totusi un mister bine definit si felul tau de capacitate intelectuala in fata asazisilor oameni din viziunea ta cu ,,,incapacitatea intelectuala,,,,,,,.Oameni astia asa incapabili intelectual pot da insa sfaturi bune ,pot ajuta mult lumea virtuala asa slabut cum pot ei .Tu ce faci insa?
            Eu am vazut ca vrei sa iesi din anonimat si sa devi asa un fel de vedeta virtuala,deaceea te comporti in felul acesta .Nu esti acceptat sa fi agresiv si sa ne dai si sfaturi in acelasi timp.Sincer nu cred ca ai ceva real de oferit pe aici …Si timpul o sa o dovedeasca asta .

          2. ACIDUZZU

            @danhozan,
            Cu alte cuvinte, esti singurul din toate ilustratia care nu poarta masca…adica !
            gluga ! Parca asa spuneai, nu ? „Transparenta ar putea fi un start bun.Cat despre mine va asigur ca danhozan nu este doar un pseudonim ci este numele meu.”
            Atunci fratia-ta, ce cauti printre cei peticiti si in travesti ? La un loc cu lupii !
            Cat despre colti…daca taceai, filozof ramaneai ! Oaie, sadea cum te crezi, nu trebuia sa-ti arati coltii din dotare si inca stand ascuns printre oile mascate ! Oare nu-i invers? Esti oaie sau esti lup ? Pentru ca nu eu am scos coltii ci domnia-ta !

            Iata unde :”Dupa cum am mai sesizat, TOTI cei care comenteaza pe bloguri crestine sub pseudonim si se numesc crestini, nu sunt cu nimic mai buni decat acesti lupi deghizati.”

            Oaie originala cum te pretinzi a fi, ce cautai a te ascunde dupa TOTI acesti lupi ? locul domniei-tale este la…stana nu in haita !
            Parca asa marturiseai jovial, intr-un raspuns eradicat de-acum, dar dat fratelui Viorel Chis, cum ca inainte sa vezi de biserica, doresti sa-ti vezi famila, cea mai scumpa turma, mantuita ! Deci, la treaba si da-te pilda ca esti oaie si nu lup. Macar cei dragi sa te creada pe cuvant, nu pe…narav !
            Ti-a casunat sa te iei de mine, crezand ca sunt mai brunet sau cu ciunga-n par ! Oare toti de care te legi si da-mi voie sa ti-i enumar aici, in caz ca suferi de miopie avansata (spiritual ma refer) sunt lupi imbracati in piei de oaie ? Ce duh te imputerniceste intru o asa desavarsita catalogare, tinere…mielusel ?
            Sunt si fratii tai desi te pretinzi a fi cu mult deasupra lor ! Fratele Marcel Dogar, fratele CIMM, fratele Mike, fratele…”NouaOrdineMondiala”, fratele Sandu Roman si altii, toti frati pentru CARE A MURIT HRISTOS ! „Cine esti de judeci pe robul altuia ?” Sunt cumva robii tai si trebuie sa le dai accep exclusiv sa viziteze blogul acesta Esti cumva…cerberul de paza al acestui blog ? Sau ti i-a doat Domnul Hristos in custodie pana va veni El ?

            Si-acum, „imparate, placa-ti sfatul meu” ! Inca mai circula o vorba inteleapta batraneasca prin poporul de sorginte moiritica: ” Daca iti spune cineva ca esti beat, nu-l baga in seama ! Dar daca mai multi de doi iti repeta acelasi lucru, du-te stimabile si te culca !”

            1. Stimabile ACIDUZZU,
              Tupeul dumnitale ma uimeste…il acuzi pe danhozan ca si-a scos coltii la tine si ca nu-i respecta pe fratii pentru care a murit Cristos (Fratele Marcel Dogar, fratele CIMM, fratele Mike, fratele…”NouaOrdineMondiala”, fratele Sandu Roman , probabil din greseala l-ai omis pe Gabi), dar fratii acestia nu s-au gandit ca atunci cand au acuzat comitetul sau intreaga biserica ca poarta doar masti de oi,, ca adunarile generale sau de comitet sunt petreceri de halloween sau circ. (DRAGO says: 30 octombrie 2011 la 7:32 PM @gabi,
              Cu alte cuvinte tu vrei sa spui,ca nu este altceva decat un ..continue halloween celebrations..)
              Asta vedeti voi la biserica pentru care Cristos a murit… mergeti acolo sa va distrati ?
              Va vedeti smeriti si super sfinti! De ce acuzati pe toti dar pe voi nu va vedeti? De ce nu vedeti barna din ochii vostri?
              Personal cred ca fiecare dintre noi ar fi trebuit sa ne intrebam… „nu cumva sunt eu cel ce poarta masca”? Dar cel mai usor este sa dai vina pe celalalt.
              Domnul sa se indure de toti!

            2. ACIDUZZU

              @vaduvadanielconstantin,

              Dragul meu,
              daca doreati in mod sincer sa fii obiectiv, constatati ( cu uimire) ca eu nu am apelat la fratii sus-amintiti ca sa-mi fie „propta”, adica suport in ceea ce afirm.
              Nu ! Nu ma intereseaza nici „sforariile dumneavoastra de culise”, asa duhovnicesc cum va pretindeti (inclusiv moderator virtual pe-acilea). Problemele organice ale bisericii le discutati intr-un cadru ermetic si cu usile inchise *sau deschise, dupa caz…) cu fratii din ceata prezbiterilor, cu fratele pastor (cel putin din respect pentru ca este UNSUL DOMNULUI si nu v-ati descoperit dumneavoastra vocatia de a da jos…”unsoarea” de pe dansul !
              Ziceam ca astea sunt problemele dumneacvoastra organice, ale bisericii ca Trup al lui Hristos iar eu, din cate imi amintesc nu m-am asociat sa fac spirit de partida, nici duh de cearta nici dezbinare cu anumiti frati mai sus amintititi aici si doar am „transat” situatia in discutie, incecand ar excizez…furunculul firii pamantesti din care tasneste ca o arteziana (infundata) dragostea frateacsa. Caci dragostea nu se poarta necuviincios, nu-i asa ?
              Or, dragostea este o roada a Duhului Sfant cu care ataaaat de mult va laudati pe…ici pe colo prin partile neesentiale(dar lipseste cu desavarsire, fie-mi iertata constatarea !
              „Pe dumneavoastra insiva cercetati-va…de ce duh sunteti calauzit !”( 2 Corinteni 13:5)
              Eu n-am nici in clin nici in maneca cu framantarile dumneavoastra organizatorice de tipuL; „sus pastorul jos pestorul” !. Eu am comentat pe margionea unui subiect postat si daca nu v-a fost comod comentariul meu, asta nu insemna ca va invredniciti sa-mi…carati palme cu nemiluita !
              Intotdeauna am apreciat comentariile dumnavoastra, ori aici ori pe alte bloguri ca fiind expresia unui om cumpatat si matur in credinta, nicidecum de tipul celor din timpul Domnului Isus: „Invatatorule, iata aici doua sabii. sa lovim !”
              Ganditi-va bine ! Nu va sade bine in gura espresia : „In Numele Domnului il tai in bucati !” Nu sunteti nici psalmist si nici rege. Sunteti doar…rob netrebnic ca si mine de altfel, si, amandoi suntem chemati sa ne implinim bine slujba !”

              Fiti binecuvantat, frate Cristian-Daniel !
              V-astept pe alta…”lungime de unda a comunicarii, si de ce nu, acea a partasiei fratesti !

      2. Sandu Roman

        Lista ar putea continua la infinit cu tot felul de personaje faimoase care au adoptat nume de scenă sau de copertă, printre care şi „don Quijote de la Mancha”, scutierul „Sancho” şi răpciuga celui dintâi: „Rocinante”, care au trebuit să fie cunoscuţi sub nume cât mai sugestive şi rezonante pentru a fi demni de a intra în istoria nemuritoare a cavalerilor rătăcitori.

        Lucrul care mai lipseşte, astfel încât „colacul să fie pus peste pupăză”, este ca însuşi fratele Petrică Lascău să lanseze un nou blog în care să se ascundă în spatele unui pseudonim, iar detaliile lui personale să fie cunoscute doar de administratorul care îi găzduieşte blogul! 🙂 🙂 🙂

      3. Frate Acidutzzu, nu ca spun, dar pot demonstra ca aceste persoane, care au crescut „mari” dupa 89, au beneficiat la radacina de o apa nu totdeauna curata. Au avut grija unii, pentru a stoarce citeva pareri de compasiune, sa prezinte perioada de dinainte egala cu perioada lui V lad Tepes (cea din legenda, ca cea reala s-ar parea ca este mult prea sus pentru a fi atinsa si inteleasa)
        Acelasi afront l-am primit de la un fratee Daniel, la care de fapt i-am dat de „munca” prezentind comparativ niste cifre legate de invatamint, sanatate si social, doar cifre.Sigur ca am facut aceasta stiind ca „puterea „lui de comparatie nu va face fata. Si asa a fost.M-a trecut in politic, unde de fapt si el este produsul celor care la amvoane, fiindca nu au nimic de la Domnul o dau cu „un ortodox” si „un comunist”.
        Si in cazul lui Danhozan simpt acelasi „fior”, cind eu umblam prin Fodora, localitatea cred de origine a spitei lor de neam, nu cred el are martori oculari.
        Dar este o moda. Toata lumea loveste in toate partile si din cind in cind se uita daca a „doborit” cite ceva.Apoi , cu rivna o ia de la capat.
        Exact acest scenariu s-a abatut si asupra fratelui pastor Lascau, dupa ce cu ani in urma a suferit acelasi scenariu fr pastor Druhora, si toate acestea , in numele unei credinta curate si …adevarate, a unor „bastinas”.Aici ma gindesc la unchiul sau bunicul.
        Probabil ca asemenea materiale ma vor hotari sa nu renunt niciodata la cele reale, indiferent pretul.Fii binecuvintat.

    2. marcel dogar

      @danhozan
      unii scriu sub pseudonim deoarece vor să rămână smeriţi, fără riscul de a se prăbuşi sub povara ludelor aduse operelor lor. Vor să poată ieşi în stradă fără a fi recunoscuţi şi zeificaţi ;-). Trebuie să-i înţelegem şi pe ei, aşa că fii ceva mai indulgent 🙂

        1. ACIDUZZU

          Sunt convins ca tii locul proprietarului „Mahalalei…” in rastimpul cat el bantuie pe celalalt fus orar ! Nu degeaba ti-am spus ca ai dat „servus” cu el ! Numai ca sa el are ceva la pregatire intelectuala si perspicacitate pentru patalamaua virtuala, pe cand domnia-ta…canci ! Adica, nimica ! Doar lexic blogarit degeaba !
          Just good point !

    3. mike

      @ danhozan –Exod-cap 3-verse13-The Moses said to GOD,” Inded, when I come to the children of Israel, and say to them’ The God of your father sent me to you, and they say to me’ What is His name?, what shall I say to them? – 14-And God said to Moses–‘ I AM WHO I AM” – And He said–”Thus you shall say to the children of Israel’- I AM has sent to you’. Se pare ca Dumnezeu foloseste pseudonimul- I AM- cu un scop bine definit si inteles doar de cei ce-l ce il cunosc pe Dumnezeu. Pe mine nu ma deranjeaza pseudonimele daca aduc un cuvint clar care zideste sufleteste – ma deranjeaza cei cu nume care nici macar ca nu zidesc, dar si darima prin cuvintele lor de mahala pe bloguri public- evanghelice Prefer un pseudonim ( mama tereza -care a demonstrat prin traire credinta ei ) unor titluri de doctori, reverenzi, bishopi,etc care bat doar apa in piua .

      1. ACIDUZZU

        @Mike,
        Frate Mike, daca si Domnul Dumnezeu isi rezerva dreptul si prerogativul de a folosi o mutitudine de nume care sunt incluse in Exod 3:13: EU SUNT CEL CE SUNT” (adica „EU SUNT CEL CE EXIST PRIN MINE INSUMI”, adica „sursa suprtul si scopul tuturor lucrurilor”, dupa cum spune definitia teologica a lui Dumnezeu), de ce ar trebui ca un muritor „necarturar si de rand”, asemenea noua, sa dea si aici cu…gunoi in ventilatorul pornit ? Mai ales cu atata dispret hranit la sanul urii personale !

        1. mike

          @ ACIDUZU.–Frate ACIDUZU, Mi-ati pus o intrebare si nu vreau sa ramin dator cu raspunsul.- Oare putem cere cuiva ,ceva ce nu are??? Desigur ca nu va da numai ceace are si nimic altceva Poti numi aur curat un aliaj r?? sau sticla -diamant?? . Oricit gunoi inprastiat de palele ventilatoruli peste aur si diamant ,se vor curati usor si vor straluci din nou , aliajele cu mult cupru vor oxida si sticla, tot sticla ramine . V-am raspuns tot cu intrebari si cred ca nu sinteti suparat pe mine. Cred ca noi oameni, daca nu ne lasam slefuiti lustruiti si inobilati de cuvintul Lui Dumnezeu raminem la valori mici( sau fara valoare) in ochii Domnului.

          1. ACIDUZZU

            @mike.
            Bineinteles frate ! Dumnezeu ne slefuieste chiar si aici pe blogul fratelui pastor Lascau. Si nu este exclus ca din cand in cand sa fie si dansul slefuit ! Este tot in dragoste ! Sunt sigur ca inima lui de pastor intelege lucrul acesta mai mult decat oile mascate din ilustratia sa. Unii vor sa slefuiasca dar tot pe altii. Nu pe ei ! Oare nu le vorbeste si lor apostolul Pavel in 1 Timotei 1:6-7: ” Unii, fiindcă s-au depărtat de aceste lucruri, au rătăcit şi s-au apucat de flecării. (1Tim 6.4-20;)
            Ei vor să fie învăţători ai Legii, şi nu ştiu nici măcar ce spun, nici ce urmăresc.”
            (1Tim 6.4;)

            Pacea sa fie cu dumneavoastra, frate Mike !

  6. mike

    Leaderul nu trebuie sa mai puna intrebarea -Isn’t anyone here a real sheep? Se cunosc lupii, dupa PETE(CE) la blanile prea mult folosite , bietele oite, demult raposate .

  7. Pingback: 13 postări în Top 50 WP (30.10.2011) « Romania Evanghelica

  8. Pingback: 16 postări în Top 100 WP (30.10.2011) « Romania Evanghelica

    1. Pete, vezi sa nu dai si tu infiert! 🙂 ca nu sintem la adunare generala.
      Ce zici, imi pui si mie niste pile ?
      Destul de ciudat, nici n-am stiut ce sa bifez,fara aceea ” anumita ” 🙂 persoana pe bilet.
      Am prezis 70%, a fost 68.
      May God bless this new beginning.

      1. ACIDUZZU

        @Gabi Bogdan,
        Frate Gabi, inca nu v-am convins ca eu nu dau in fiert, nu dau in cloct ? Eu doar ard mocnit, ca am suficienta rabdare ! Nu este vina mea ca stimabilul danhozan, oaie originala adicatelea, a apucat cu mana libera un carbune incins ! Macar de si-ar fi atins cu el buzele ! Dar si-atunci m-as indoi ca ar dobandi intr-adevar,buze si limba de prooroc !

    2. Eugen

      pete,
      Se pare ca esti obsedat de… anul trecut !
      Este ocazie de revansa a firii tale in racorirea eului tau,
      sau esti aghiotantul unui om?
      „Blestemat este omul care se increde in om”
      Indemn: Nu-ti pune obrazul, la ceia ce nu-I aduce cinste Domnului.

        1. Gabi Bogdan

          Daniela C, la postul de usier ar trebui pusi numai oameni deosebit de sfinti, care sint obisnuiti sa deosebeasca raul de bine si sint plini de Duhul Sfint.
          Pun aici un clip de vreo citeva minute de CJ Mahaney, poate vei intelege aluzia , in special ca se potriveste asa de bine in cazul adunarii noastre.

          PS. Acum dupa caderea „comunismul” poate o sa ai curajul sa scrii cu numele intreg? 🙂
          Blessings.

          1. DanielaC

            Amen ,brother .I changed my mind about the usher job you should come to the youth night on wednesday and preach it brother.And not only to the youth but i see woman with teenage children or older that are not paying any attention to what those kids are going to learn from the way they dress.
            Cit despre mine am luato ca pe o mustrare din partea unui frate de al meu.
            Mustra pe intelept si se va face mai intelept .
            Mustra pe nebun si te alegi cu ocara.
            Despre identitatea mea inca o sa ma mai gindesc.
            God Bless

    1. DRAGO

      @daniela,
      Biserica,intotdeauna a avut si are pastor pe Domnul Isus..
      Adunarea locala-Philadelphia Portland- a avut post vacant temporar,Pastor senior,care sa ocupat de catre fr.Campean Vasile,in data de 10/30/2011,urmare votului acordat de popor.
      Totodata sa implinit si VEDENIA ce a fost data de Dumnezeu prin fr.Puiu(fr.orb din Hunedoara) in luna Iunie a.c.
      Pentru toate multumim Domnului,care incepe o noua lucrare in Portland-asa cum a promis mereu.
      God Bless All.

      1. DanielaC

        Imi pare rau ptr exprimarea gresita.Eram fericita ca Domnul a aratat care sint lucrarile lui adevarate.
        Slava sai fie adusa Domnului
        Domnul sa binecuvinteze noul inceput de la Portland
        God Bless You all

        1. DRAGO

          Daniela C.
          Deoarece,constat ca dai atentie -lucrarilor Domnului date prin Duhul Sfant-vreua sa-ti amintesc ca Domnul,nu odata a instiintat,ca viitorul pastor senior ESTE DIN MIJLOCUL POPORULUI SI CA exprimarea de vlastar NU SE REFERA LA VARSTA CI LA ASCULTARE IN TOTUL DE DOMNUL.
          Asa ca ii multumesc din inima Domnului,ca la intrebarea ce a fost pusa de Domnul prin Duhul Sfant” Daca cel ce a aplicat pentru aceasta slujba ESTE GATA TRUP,SUFLET SI DUH sa slujasca Domnului.?” fr. Campean V. a afirmat in cuvantul sau de duminica seara-dupa vot-„CA ESTE GATA SI SE DEDICA IN TOTALITATE -TRUP,SUFLET SI DUH-in slujba Domnului”
          A trecut imediat la actiune-prin credinta-depunindu-si NOTICE LA JOBUL pe care-l detine-a doua zi. Trebuie SUSUTINUT IN RUGACIUNE deoarece OPOZITIA NU SA LINISTIT si SE CONTINUE ELABORAREA DE NOI PLANURI DE LUPTA-facute in „subteran”.
          Stim ca Domnul a inceput NOUL PLAN DE LUCRARE IN PHILADELPHIA-PORTLAND,asa cum a promis SI CA NIMENI NU I SE POATE IMPOTRIVI.AMIN!.

          1. Gabi Bogdan

            Drago , sa fim seriosi, re-interpretezi „lucrarea” cu vlastarul gresit.
            Cuvintul ne spune sa cercetam totul si sa pastram ce este bun.
            „Lucrarea” cu vlastarul nu s-a implinit.
            Vlastarul a fost „descoperit”( de oameni) , dar Domnul a avut alte planuri, ca ne place, ca nu ne place.
            Asa zisul „proroc mincinos”, care trebuia „oprit”pina la urma a fost prorocul Domnului, deoarece roadele lui au fost bune si adevarate.

            1. DRAGO

              @Gabi Bogdan,
              You are right, regarding „Lucrarea, cu -vlastarul-nu sa implinit”.
              Aceasta „lucrare” a fost un aranjament facut in „subteran” pe care Domnul la descoperit la timpul respectiv,la facut de cunoscut prin marturisire la un grup de fr.(Campean V.Benone T.Craciun P,Neculce P.etc) ,aranjament ce a cazut-public-in Adunarea generala din 10/9/2011.
              Fr. Gabi,acum .”dupa caderea comunismului..” TREBUIE MAI MULT CA ORICAND SA NE RUGAM PENTRU „NOUL INCEPUT” a planului de lucrare a Domnului,SA FIM MULT MAI UNITI IN LEGATURA PACII SI A DUHULUI,deoarece TOTI santem frati si surori in Domnul Isus-care sa jertfit pentru NOI TOTI- si cu care vrem sa locuim TOTI in vesnicie.
              Haide, sa luam TOTI NOI HOTARARI de a „schimba macazul” dela cearta,barfa,invidie,ucidere cu vorba etc..la DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU cea adevarata si TURNATA IN INIMILE NOASTRE PRIN DUHUL SFANT..
              AMIN FR. Gabi.???
              GBY.

            2. DRAGO, teoria pe care ai scris-o, este numai o „conspiracy theory”.
              Vlastarul a fost uscat de la inceput.
              Si nu era cazul sa mentionezi nume.
              Parca scria-i: ” “schimba macazul” dela cearta,barfa,invidie,ucidere cu vorba etc..la DRAGOSTEA LUi” ???

            3. DRAGO

              @Gabi Bogdan,
              Constat ca tie iti face o deosebita placere sa te „joci” cu diferiti termeni sau expresii-conspiracy theory(in cazul nostru)-pe care „ii atarni ca o talanga” unor persoane,indiferent de situatie,doar sa „sune” spre amuzamentul participantilor in spatiul virtual.
              Iata ce inseamna termenul de „conspiracy theory”;
              „A conspiracy theory explains an event as being the result of an alleged plot by a covert group or organization or, more broadly, the idea that important political, social or economic events are the products of secret plots that are largely unknown to the general public”.
              De unde ai tras tu concluzia ca eu am folosit „a conspiracy theory” in commentul meu..??
              Din contra,eu am aratat ca -prin rezultatul votului SA CONFIRMAT „VEDENIA” marturisita de fr.Puiu(Hunedoara) in luna Iunie a.c.- si TOTODATA Domnul a STOPAT aranjamentele facute in subteran de catre o parte din alegatori.
              Te intreb pe tine..poti da o explicatie plauzibila;la urmatoarea intrebare;
              DIN CE CAUZA AU TRECUT 4 LUNI DE ZILE, PANA LA NOMINALIZAREA PASTORULUI SENIOR?
              Tocmai de aceea am dat nume concrete,carora Domnul le-a facut de cunoscut aceste aranjamente,prin aceasta dovedindu-se inc-odata caci Domnul NU LUCREAZA IN ASCUNS SI TOT CE SE FACE LA INTUNERIC EL ADUCE LA LUMINA ZILEI. SLAVA LU I!
              Alta „interpretare” eu nu cunosc si imi este suficienta aceasta.
              Cine vrea sa „completeze” si sa developeze alte „theory” este in responsabilitatea lui.

            4. Drago
              Am scris ca ” vlastarul” a fost fals..
              „Iinitialele” au fost Adevarate.
              Dar ce s-a intimplat a fost normal. De asteptat. Si de o parte si de alta. Procesul electoral este singeros. Se incearca eliminarea oponentului.
              Cit despre intrebare ( daca o inteleg bine), am un raspuns:
              Frica de un „outsider” care poate sa faca ” curatenie ” i-a unit pe unii.
              Patru luni nu e un timp prea lung.
              Time will tell.

            1. DRAGO

              @Eugen,
              Sant intrutotul de acord cu tine,ca urmeaza..VAI,VAI,VAI..fiindca asa este scris in Biblie.
              Cu privire la situatia Adunarii Philadelphia Portland,Domnul a instiintat nu odata,caci NUMAI PLANUL SAU se va face si NU A OAMENILOR,fiindca TREBUIE SA-SI DUCA PROMISIUNILE LA CAPAT. Retin ca DACA oamenii ISI IMPUN planurile lor,atunci Domnul a instiintat ca VA INTRA CU STEAGURI DE DOLIU(vezi lucrarea scrisa CITITA de fr.D.Cazan si V Ianos in adunare luna Iunie).
              Deocamdata,vedenia prin fr.Puiu(Hunedoara) sa implinit,iar aranjamentele facute in ascuns(aratate de Domnul-despre care stiu fr.Campean V,Benone Tarcau,Craciun P si altii) au cazut in data de 10/09/2011(Adunarea generala).
              Fr. Campean V.-Pastor Senior, TREBUIE sustinut in rugaciune pentru-ca Domnul sa-l intareasca si sa-i dea putere,in vederea;
              1-ascultarii in totalitate de Domnul si implinirii Planului lui Dumnezeu-prin calauzirea DIRECTA DE DUHUL SFANT.
              2-primirii intelepciunii de sus dela Domnul.pentru „coagularea” si strangerea relatiilor de partasie cu toti cei peste 30 pastori-juniori-care au fiecare in parte-cate un „ciopor” de oi(turme mai mici sau mai numeroase-functie de grad de rudenie..) grupari care la ora actuala trag la acelas car,precum-Racul,Stiuca si Broasca.
              3-alegeri unui Pastor Asistent-independent de orice grupare,predat in TOTALITATE Domnului,cu care fr.Campean V. sa poata lucra,pentru Implinirea planului de lucrare a lui Dumnezeu in acel loc.
              In consecinta,TOTI ACUM TREBUIE SA NE RUGAM DOMNULUI in vederea BUNULUI MERS A LUCRARII SALE, sa NU CARTIM sau sa FIM PIETRE DE POTICNIRE-evitand astfel A NE FACE VRAJMASI LUI DUMNEZEU,intrand IMPLICIT sub JUDECATILE rostite de Domnul pentru acel loc IMPOTRIVA CELOR CE SE OPUN LUCRARII SALE.
              GOD BLESS YOU ALL !

          2. Eugen

            Drago,
            si totusi, VAI, VAI…
            in curand, curand !
            ” Grozav lucru este sa cazi in mainile Dumnezeului celui Viu .”
            Daca ar avea parte inca odata de indurarea Domnului ,
            dar securea este infipta la radacina… hotarat !

      2. cimm

        pai daca a fost o vedenie de ce a mai trebuit sa fie si un vot?
        sau a fost votul prima data si apoi a aparut vedenia?
        Varianta a doua ii ca vorba din popor,,,dupa razboi multi viteji se arata”””
        Iar daca era vedenia prima data ,la ce mai trebuia sa se voteze?
        Asta arata neincrederea poporului in vedenie..
        este un fel de ,,,cuvantul meu impotriva cuvantului tau „””,atunci cind nu sunt dovezi,ci singura dovada ar fi doar cea verbala.Acest duh al lui Uza inca nu a disparut din mijlocul nostru,vrem totusi sa dam si noi o mana de ajutor Domnului…..
        Asta este criza formata in biserici din lipsa darurilor Duhului Sfant si a lucratorilor din Efes.4.:11.
        Domnul sa se indure de noi.

        1. DRAGO

          @cimm,
          Daca citeai si commentul meu din 10/31/2011, ai fi inteles ca „vedenia” a fost PRIMA in luna Iunie,iar „votul” a fost in 10/29/2011.
          Intrebarile tale sant legitime.
          Lucrarea de „vedenie” N- A FOST CREZUTA din doua motive;
          1-In ” vedenie” au fost aratate NUMAI INITIALELE C.V.(conform marturisirii facute de fr.Puiu-Hunedoara) fapt pentru care o parte din popor N-A CREZUT,deoarece cand Domnul CHEAMA PE CINEVA IN LUCRARE,IL CHEAMA PE NUME( nu pe initiale).
          2-Practic O PARTE DIN POPOR NU AGREAZA CU fr.C.V.(32% din votanti)
          Votul este prevazut in Constitutia Adunarii si deaceea sa trecut la vot,desi a fost doar un singur candidat.
          Referitor la manifestarea darurilor Duhului Sfant in Adunare, acestea EXISTA dar,in loc sa fie cercetate mesajele primite(asa cum scrie in Biblie), PUR SI SIMPLU SANT TRATATE CU INDIFERENTA ,trecandu-se la „uciderea cu vorba a mesagerului”
          Daca s-ar cerceta lucrarile Duhului Sfint in public-la momentul producerii acestora(asa cum prevede Cuvantul Domnului)- atat poporul cat si mesagerul ar pleca acasa LAMURITI si NU CONFUZI,evitandu-se interpretarile eronate,CARE DARAMA SI NU ZIDESC.
          Fii binecuvantat de Domnul.

          1. cimm

            @ drago
            Asa este frate scump,au sosit si vremurile in care s a trecut la “uciderea cu vorba a mesagerului”.Si trist este ca nu este nimeni care sa ii apere din popor,parca toti sunt legati la mana si la gura.Si aici la noi in irlanda ,duminica pe prorocii i au pus sa lucreze si in regim de scriitori,adica daca au vreo prorocie sa o scrie pe hartie in nici un caz sa o spuna cu gura.Asta ca nu cumva sa se supere cineva.Iar in restul saptamani respectiv marti seara la seara de rugaciune au voie sa proroceasca fara sa scrie pe hartie,si joi seara cind este program de biserica ,scopul intalniri nu este rugaciunea ci promovarea la amvon a teologilor.
            Fi binecuvantat de Domnul

            1. DRAGO

              @cimm,
              Iti simt profunda amaraciune,cu privire la manifestarea darurilor Duhului Sfant in Adunare,in special darul proorociei.
              Dintre cele cinci slujbe prevazute la Efes.4;11-pe care El le da-4(patru) slujbe le dau si oamenii-singura slujba-prooroc-o da numai Domnul(vorbim de adevaratii prooroci).
              Dela prima fila din Scriptura si pana la ultima,constatam ca slujba de prooroc a fost si este cea mai „ingrata” deoarece mesajele transmise prin Duhul Sfant,in 99,99%din acestea,sant IMPOTRIVA firii pamantesti,deci sint OSTILE OMULUI DIN AFARA.
              Proorocii sant considerati ca „vase de ocara” in Adunarile moderne.
              Vezi TOTI proorocii Vechiului Testament(inclusiv Isaia,Ieremia etc) care au ajuns sa-si blesteme ziua nasterii…??
              Insasi Domnul Isus spune despre prooroc ca NU ESTE BINE PRIMT IN TARA LUI.
              Eu spun ca NICI in alta tara NU ESTE APRECIAT ca un OM A LUI DUMNEZEU cu toate ca in „referintele” dela amvoane se vorbeste -din varful limbii numai-ffff frumos si placut despre lucrarea aceasta.
              Eu DORESC si CER FIERBINTE lui Dumnezeu,ca toti acesti comentatori asupra manifestarii darului proorociei SA-I FACA DUMNEZEU -PROOROCII LUI- pentru a vorbi in cunostinta de cauza.
              Toti acestia CONFUNDA ” darul proorociei „cu” darul de vedenie” deaceea se procedeaza conform celor afirmate de tine.
              „Darul proorociei” se manifesta spontan,intr-o colectivitate sau in prezenta altei persoane(deoarece este spre folosul altora) pe cand „darul de vedenie” se manifesta si NUMAI asupra mesagerului,care-l poate transmite next time,oral sau in scris.
              Sigur ca si proorocul are cunostinta next time despre mesajul primit si derulat pentru al transmite(conform celor descrise de tine),dar exista „pericolul”ca sa mai „adauge”sau sa „omita” anumite cuvinte sau expresii din continutul mesajului primit(in special mustrarile),prin aceasta alterandu-se continutul real si adevarat dat de Dumnezeu,ce duce la „implinire partiala sau neimplinirea lucrarii”.
              In prezent,legat de manifestarea darului proorociei,SA STATUAT ca Duhul Sfant NU MAI DESCOPERA PACATE IN PUBLIC SI NU MUSTRA,deoarece are rolul NUMAI de ” zidire,sfatuire si mangaiere”(1Cor.14;3)
              Acest lucru se petrece frecvent,mai ales cand „beneficiarul neatent” a mesajului insista necontenit pe langa prooroc,sa-i mai explice de „N” ori continutul,pana ajunge la ce doreste el.
              Ori Domnul vorbeste „cand intr-un fel cand in altul,dar omul nu ia seama”.
              ATENTIE! IN NICI-UN CAZ MESAJUL PROOROCIEI NU POATE FI SCRIS DE PROOROC IN MOMENTUL DERULARII MESAJULUI.
              Doar o alta persoana poate scrie sau sa inregistreze etc mesajul proorociei in timpul derularii si asa se poate transmite next time.
              In Prov.29;18 este scris „Cand nu este nici o descoperire dumnezeiasca,poporul este fara frau(adica in desfrau).” deaceea Adunarile locale au ajuns in situatia in care sant.
              Adunarile care apreciaza lucrarea Duhului Sfant -la adevarata valoare data de Domnul-sant Adunari vii,pline de viata,regeneratoare de NOI suflete salvate de Domnul Isus, unde exista UNITATE in cuget si Duh si NU DEZBINARE.
              Mai nou,cred ca ai observat,ca dupa MARGINALIZAREA proorocilor SA TRECUT la CRITICA
              grupurilor de lauda si a solistilor(asemuindu-i cu VIP-uri)…!!!
              Cu adevarat traim din plin timpul descris in Apoc.22;11,12
              Fii binecuvantat de Domnul.

  9. Pingback: 17 postări în Top 100 WP (31.10.2011) « Romania Evanghelica

  10. cimm

    Pai parca s au potrivit de minune suspiciunile lupului de mai sus cu ironiile lui danhozan.Intotdeauna lupii au suspiciuni pe care le concretizeaza prin a ironiza.Ca de exemplu lupul de mai sus ,desi imbracat in haine de oaie fie ia si peticita,isi da masca jos pentru a se putea indentifica cu lupiii din jurul lui .E simpla strategia lui ,sa fie sigur ca sunt lupii isi dau doar masca jos ,nu toata blana.Cei care si au dat la inceput si blana jos au sfarsit prin a si o rupe pe alocuri fapt ce a necesitat petecirea blanei.Iar ca sa nu strice la imaginea turmei aceste petece ,isi dau dar masca jos.Cind lupi isi dau masca jos se nasc prima data ironiile,apoi certurile ,pizmele iar mai apoi dezastrele (rupturile).
    As vrea insa sa il asigur pe danhozan ca nu tot ce crede el ca e pseudonim este pseudonim.De pilda in cazul meu „”cimm””,acest nume a iesit doar din initialele numelui meu.Decat sa imi fi scris aici tot numele care este un pic cam lung ,am preferat sa imi pun initialele doar.Nu vad ce este rau in asta ,si asa s a mai nascut un nume.Dar gindul meu pt interventia de mai sus este ca acest om din spatele numelui @danhozan a facut acelasi lucru cu lupul din imaginea de mai sus.Din pacate pt el ,nu si a prea gasit tovarasi ,poate si din cauza ca pe aici sunt inca oameni destuli de maturi care sa nu cada asa intr un asa fel de fariseism .Dupa cum a pus intrebarea liderul lupilor mai sus,se pare ca este intr o criza de cunostinte.Cea mai mare criza nu este aia ,ca asa de bine sunt mixati impreuna si numai stiu care sunt lupi si care oite din pricina camuflajului,ci ceea mai mare criza a lui este defapt cunostintele pe care si le ar mai putea strange de la vreo oita adevarata.Vroia cred acest lup sa mai afle secrete de ale oilor si nu mai avea cum.Mai este pe aici vreo oita?,o disperata incercare de a gasi oi.Ori urma sa aibe un sfat al lupilor deghizati in oi si vroia sa se asigure ca nu exista la propiu nici o oita acolo,chiar daca la figurat era plin de ele.

    1. mike

      @ cimm- Cum lupilor li sa facut foame, leaderul a pus intrebarea, daca cumva e vreo oaie adevarata intre ei – in caz contrar trebuia sa treaca la lupacanibalism

  11. george (George Nitulescu)

    Dragilor, eu am inceput sa imbatranesc 🙂 si nu ma mai infierbant asa, ca voi …
    Haideti sa revenim la … oile nostre (de fapt, ale fr. Lascau) si sa invatam ceva din aceasta gluma.
    Privind in Scriptura, vedem ce mult pretuieste Domnul franchetea/ transparenta/ naturaletea, si cat de mult uraste prefacatoria/ duplicitatea/ viclenia/ impostura. Ganditi-va numai la:
    – viclenia lui Iuda Iscarioteanul
    – fatarnicia lui Petru, si chiar a lui Barnaba (infruntata de Pavel)
    – viclenia fiilor lui Iacov (episodul cu Dina)
    – impostura Lui Anania si Safira
    – fatarnicia fariseilor (morminte varuite …)
    – impostura fiilor lui Sceva
    – etc. …
    sau, dimpotriva, la:
    – lipsa de viclesug a lui Natanael (care l-a uimit pe Isus, prin raritatea ei)

    Ma gandesc cat viclesug folosim la ”evanghelizarile” noastre, si ma intreb cat de placute sunt aceste “metode” Domnului. Porunca de a fi “pescari de oameni” a fost spusa de Mantuitorul in contextul in care pescuirea se facea NUMAI cu navodul, nu cu undita (folosind MOMEALA). Adevaratii convertiti se castiga cand, in urma ascultarii, ridicam navodul in care El a adus “pestii” (si asta aruncand navodul in “ape adanci”, profunde, conform poruncii Lui).
    Daca vom pescui, folosin MOMELI, in ape caldute / putin adanci, vom culege “broaste” superficiale, care Il vor dezonora.

    “Lepadati, dar, orice rautate, orice VICLESUG, orice fel de PREFACATORIE, de pizma si de clevetire” (1Pet.2:1)
    “Ca unii care am lepadat mestesugirile rusinoase si ASCUNSE, nu umblam cu VICLESUG si nu stricam Cuvantul lui Dumnezeu. Ci, prin aratarea adevarului, ne facem vrednici sa fim primiti de orice cuget omenesc, inaintea lui Dumnezeu.” (2Cor.4:2)

    (apreciez pe cei care semneaza cu numele intreg, asa ca – cel putin de data asta – semnez si eu cu numele complet)

    1. ACIDUZZU

      Frate George,
      Chiar daca (acum) semnati cu numele intreg, sa stiti ca nu este o problema despre ce si cum sa afli, in cazul discutat. numele intreg ce se-ascunde sub un pseudonim (nicidecum in anonimat), mai ales in lumea virtuala.
      Daca nu poti sa-l afli inca, asta nu este din vina celui asupra caruia tu ai „vagi banuieli” ci, asta tine de abilitatile personale iar cel ce scrie bine si ziditor sub pseudonim este astfel exonerat de „vagile banuieli” ale unora care-si poarta anxietatea si angoasa cu ei, oriunde „calatoresc” fie chiar si pentru cateva clipe inutile pe…internet !
      Doar complexul de inferioritate,si banuielile personale ce tin in 99% din cazuri de pura fabulatie, le confera un dram de notorietate efemera ! Piece of cake ! But, piece of…what ?

      1. george

        N-am vrut sa spun ca postarea cu numele intreg este o garantie a integritatii persoanei respective. Poate fi o dovada de transparenta si responsabilitate, dar poate fi si o forma de narcisism. Sunt doua motive care ma fac sa postez folosind numai numele mic:

        – faptul ca mesajul e mai important decat identitatea mesagerului. La fel de important este si caracterul mesagerului (care, oricum, se cam contureaza dupa cateva postari, asa cum ati spus). Un bun prieten din adunare a descarcat de pe site-ul bisericii cateva din predicile lui si ale mele si le-a pus pe blogul sau indicand doar initialele numelor. Parca aratau mai bine asa …

        – teama de a nu ma “indragosti” de propriul nume, incat sa postez … doar de dragul de a-l vedea afisat pe ecran. Cineva posteaza cu numele sau intreg (inclusiv initiala tatalui!), dar intotdeauna scrie numele Domnului: D-zeu. Cand i s-a atras atentia ca e o forma de a-L dezonora pe Dumnezeu a raspuns: “Ma faci sa rad …!”
        Dar, vorba aceea, “cine rade la urma, rade mai bine!” …

        Asadar, mai bine o postare ziditoare la umbra anonimatului, decat o postare batjocoritoare la vedere … Asa sa ne ajute Dumnezeu!

  12. NouaOrdineCrestina

    Draga Ghita,tu deabea ai inceput , eu deja sunt batran dar . . ma incalzeste si. . . chiar ma infierbanta, atat franchetea cat si naturaletea ta ! .NOC (NouaOrdineCrestina .,pentru apreciere, l-am scris in intregime !). Cat (ma) privesc „evanghelizarile pline de vicesug „,incerc sa le ocolesc ,sa le evit, sa nu particicip la sfatul celor rai !. Cat despre pescuitul cu navodul ,aici in Indiana el este branconaj curat !. Se prind pesti frumosi si mari si la undita, dar necesita cunoasterea locului, golfurile ,cotiturile raurilor, vremea , si. . . multa rabdare ! . Broaste, nici una !

    1. ACIDUZZU

      @NouaOrdineMondiala,
      Fratilor, binecuvantati sa fie toti pescarii ! fie cu undita, fie cu navodul, fie cu mana, fie cu…gura ! Dupa cum remarcaserati (fratele George si domnia-ta) la aceasta „adunare generala a pescarilor „din toate tarile, uniti-va !”, pescuitul cu gura poate fi mai inselator decat pescuitul cu undita, adica la momeala ! Pescuitul cu gura, daca nu esti atent da in pacatul „viclesugului”, al „siretlicului”, asa dupa cum spunea intaiasi data apostolul Pavel in 2 Corinteni 12:16-18; 13:1-10).
      Mi-a placut in tinerete sa pescuiesc cu tot felul de unelte pescaresti, de la undita si pana la navod. Daca se intampla insa ca sa nu prind nimic, ascundeam uneltele si intram in apa raului cu mainile goale, dar niciodata nu-mi permiteam sa ma intorc acasa cu tolba goala ! Va marturisesc ca cea mai mare satisfactie nu a fost atunci cand am „inselat” pestele cu momeala din undita (chiar si-atunci, sentimentul de vinovatie al omului lucreaza febril), nici atunci cand am „constrans” pestele sa intre in varsa sau in navod, ci doar atunci cand „mi-am masurat puterile in mod sincer si cinstit (fair-play) cu pestele si „l-am convins” ca-i sta mai bine in…mainile mele ! Asta da satisfactie ! Bazata pe competenta, abilitatea (indemanare) si agilitatea (inteligenta) de a prinde peste. Atunci poti spune cu satisfactie: „Iata Doamne, pestii pe care i-am prins eu !” Nu pescuitul la…”lighean”, nu pescuitul cu momeli si amagiri materiale, nu furatul pestilor prinsi de alt confrate.
      Intotdeauna mi-a placut sa respecta cateva reguli de baza:
      1. Sa nu ma duc la pesuit intovarasit decat dupa metoda „doi cate doi”. (Se aplica si aici, nu-i asa ?);
      2. Sa nu pescuiesc niciodata acolo unde se „scalda gastele”, acolo unde este zarva multa;
      3. Sa cunosc fiecare „nevoie” (momeala, slabiciune…) a pestelui. (Carligul si momeala sa fie potrivite cu…gura pestelui, nu cu lacomia pescarului !);
      4.Sa nu ma laud niciodata „pescareste” cu ce am prins ! S-ar putea sa nu m-asculte nimeni !;
      5. Sa-mi aleg si sa-mi ingrijesc si sa „tainuiesc” „locurile din care eu am mai prins si altadata ! (S-ar putea ca „publicitatea” facuta gratuit sa atraga si impostori si hoti de peste !;
      6. Sa pastrez o viata de liniste, inainte, in timpul si dupa ce am pescuit;
      7. Sa fiu multumit si multumitor pentru pescuire;
      8. Sa ma feresc de laudarosi, oricare ar fi acestia;
      9. Sa cunosc aplicatia expresiei: Sa pescuiesti „la timp si ne la timp” dar sa nu raman doar la a „cugeta” ramanad doar „un ascultator uituc” ! (Nu-i asa ca se aplica si-n cazul pescarului ? De fapt pentru acesta este scrisa, nu ? )

      Si-apoi, „Rodul celui neprihanit este un pom de viata si cel intelept castiga suflete ! Iata ca cel neprihanit este rasplatit pe pamant; cu cat mai mult cel rau si pacatos !” (Proverbe 11:30-31). Deci, a fi destoinic nu inseamna doar sa „intri” din cand in gand pe bloguri, sa dai cu aghiasma, sa-ti dai cu presupusul despre ce si cum, fara a sti de fapt ce si cum si „cu ce se mananca”, sa ai vagi banuieli, si-apoi sa te lauzi cat de oaie originala esti ! A, era sa uit ! Pastorii nicodata nu nasc miei ! Ei iau mieii in brate, ii ingrijesc bland, impreuna cu mamele lor care ii alapteaza : “… va paşte turma ca un Păstor, va lua mieii în braţe, îi va duce la sînul Lui, şi va călăuzi blând oile care alăptează.”(Isaia 40:11) Numai oile fertile, oile originale nasc miei ! Nu cainii, nici asinii, nici lupii chiar daca sunt imbracati in piei de oaie, mascati, travestiti !

    2. george

      Frate N.O.C., m-ati facut sa fiu si mai “fatarnic” decat eram ieri. Pana ieri aveam noua “feţe”: George/Georgel/Georgica/Gica/Gicu/Gigi/Gigel/ Joe/Geo. De astazi trebuie sa adaug si “Ghita” la “greaua” mostenire onomastica … 🙂

      P.S. Pestii pe care-i prindeti la undita in Indiana trebuie sa-i aruncati inapoi in apa, asa ca ajung de unde au plecat. Nici un castig! In plus, le “rupeti gura” 😦 cu momeli sclipitoare, in loc sa le “strapungeti inima”!

  13. Pingback: 14 postări în Top 100 WP (01.11.2011) « Romania Evanghelica

  14. Pingback: 15 postări în Top 100 WP (01.11.2011) « Romania Evanghelica

  15. viorel chis

    Prea multe măști?Se vede ca locul a ajuns prielnic pentru inmultire si dezvoltare!oare de ce?Ramura religioasa este mai profitabila dechit ceea politica si comerciala?Ori asigura un confort aparte cu iarba grasa si ape dulci pentru sustinere si dezvoltare?Scutire de impozitare si alte beneficii..?Capitolul 34 din Ezechiel ne da raspunsul Tatalui Ceresc,insa putini ajung sa-L cunoasca.Unii chiar cred ca azi mesajul nu m-ai este valabil si pentru noi.Interesant este ca mesajul este din nou pus in discutie si de DOMNUL ISUS HRISTOS si el este cel pe care-l gasim in Matei capitolul 23.Prea putin ajunge sa fie discutat mesajul in Biserica pentru predicare sau studiu .Si oare de ce?Sint prea multi afectati?Si nu doresc sa fie o tinta ?Dar oricum nu mai are importanta ;daca cugetul curat nu m-ai functioneaza ,m-ai este o problema?Afacerile cresc ,pretindem ca binecuvintarile sint de partea noastra si Domnul ne binecuvinta.Acesti lupi imbracati in haine de oi sint valabili si apreciati fiinca au afaceri puternice si ne ajuta sa chistigam si noi o coaja de piine si un ban sa punem pentru colecta.Ne m-ai ajuta sa sponsorizam si afacerile lor de „noprofit” si schema poate continua cu lucruri si mai interesante fiinca Satan si „slujitorii lui se prefac in slujitori ai neprihanirii.”Si atunci cum mai avem noi putere de argumentare ?Scrii sau zici ceva si imediat se da replica:”aduci acuzatii nefondate'”,esti o persoana rea ,sau ai ceva care te face doar sa critici si doresti ca sa-i darimi reputatia de slujitor al Domnului.Oare ce gasim insa scris in 1 Petru capitolul 4 cu 10 la 19?Si este putere de comentare asupra acestor versete si a lupilor care ranesc turma DOMNULUI ISUS HRISTOS SI A TATALUI CERESC?

  16. Frate Aciduzzu,
    Am citit toate comentariile dumneavoastra si sint aproape multumit, dar sa stii ca judecata fiecarui om nu se va face dupa nume ci dupa ce a facut in viata. In cazul dumneavoastra dupa ce a-ti scris pe blog. Noi aproape toti avem doua nume: un nume rominesc si un nume americanizat ca sa ni se poata pronunta numele. De exemplu la mine Petru si Peter. Pe mine nu ma cunosc multi desi mi-am pus ambele nume pentru ca 75% din generatia mea sint morti fizic iar 25% poate (morti) spiritual. Ceea ce este trist este ca dupa moartea unui crestin cu „nume” adica popular se publica diferite carti pentru a se putea vinde in bisericile noastre. Nu cumva urmam incet pe ortodocsi, nu ajungem la sfinti dar la supermeni ajungem sigur.
    Dumnezeu sa te binecuvinteze frate ACIDUZZU

    1. ACIDUZZU

      Frate Petru Laze (pe romaneste suna mai bine !),

      Te rog sa nu tii suparare pe mine daca nu-ti multumesc pentru aprecieri chiar daca sunt sigur ca ele izvorasc dintr-o inima sincera si curata inaintea lui Dumnezeu si a Duhului Sfant !
      Nu-ti multumesc pentru ca NU LE MERIT ! Daca le-as merita eu, atunci ce-am face cu slava pe care trebuie s-o dam lui Dumnezeu prin tot ceea ce intreprindem, cu tot ceea ce suntem, cu sau fara…pseudonime ?
      Nu omul conteaza ci Dumnezeu caruia i se aduce slava, prin tot ce am scris, scriu sau voi scrie, chiar daca pentru unii s-ar putea sa fie doar…bucate tari ! (Evrei 5:11-14).
      Nu scriu pe placul nimanui ci asa dupa cum „este scris in Scripturi”, dupa cat ma pastrez curat in conformitate cu Cuvantul Scris si dupa descoperirea si intelepciunea data mie ! A lui, DOAR A LUI SA-I FIE SLAVA !
      Stiu ca voi mai incomoda (inca) pe multi dar s-a creat un precedent inca de pe vremea Domnului Isus („Vorbirea asta este prea de tot, cine poate s-o sufere ?”) sau mai apoi, cand apostolul Pavel, pastorul bisericii din Galatia, isi intreba…”enoriasii” : „M-am facut oare vrajmasul vostru pentru ca v-am spus adevarul ?” (Galateni 4:16) „Caut eu, oare, in clipa aceasta sa capat bunavointa oamenilor, sau bunavointa lui Dumnezeu ? Sau caut sa plac oamenilor ?Daca as mai cauta sa plac oamenilor, N-AS MAI FI ROBUL LUI HRISTOS ! (Galateni 1:10)”

      Asa ca, scumpe frate Petru Laze, n-am niciun interes meschin sa scriu pe blogul fratelui pastor Petrica Lascau (tot roman si dansul si care nu s-a „americanizat” artificial sub subterfugii de circumstanta, ci a ramas acelasi roman despre care am auzit inca de pe vreme in care abia incepusem a pricepe cuvinte…), doar de dragul de a castiga notorietate publica, faima adica, nici sa plac doar unora, chiar si-atunci cand intr-adevar sunt putin mai…acid (cum ma incondeia un confrate pripit…) Tocmai de aceea mi-am ales si acest pseudonim atat de incomod. Daca fratela pastor Lascau Petru impreuna cu alti „proprietari” de bloguri crestine evanghelice, imi cunosc identitatea si pot sa ma numeasca fara rezerve „frate cu ei „in Hristos” mie imi este suficient ! Si, iarasi zic, SLAVA SA-I FIE ADUSA PRIN TOT CE FAC SAU SCRIIU, DOAR LUI DUMNEZEU, MANTUITORUL MEU PRIN DOMNUL ISUS HRISTOS, AMIN !

  17. NouaOrdineCrestina

    Matei 11: 25- 30 „. . . .in vremea aceea , Isus a luar cuvantul si a zis: „- Te laud ,Tata , Doamne al Cerului si al pamantului, pentruca AI ASUCUNS ACESTE LUCRURI DE CEI INELEPTI SI PRICEPUTI, si le-ai descoperit PRUNCILOR !!! . Da, Tata, Te laud ,pentruca asa ai gasit tu cu cale !”
    Toate lucrurile mi-au foast date in maini de Tatal Meu ; SI NIMENI NU CUNOASTE DEPLIN PE FIUL , AFARA DE TATAL ; TOT ASTFEL NIMENI NU CUNOASTE DEPLIN PE TATAL , AFARA DE FIUL ,si a-ce -la ca-ru-i-a VREA FIUL sa i-L DESCOPERE ! .
    . . . . . .si mai departe, „SECRETUL” REVELATOR, nu pentru cei ce traesc in comfort :
    ” VENITI LA MINE, toti cei truditi si impovorati, si EU va voi da ODIHNA !
    Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine , caci Eu sunt BLAND SI SMERIT CU INIMA ; SI VETI GASI ODIHNA PENTRU SUFLETELE VOASTRE !.Caci jugul Meu este BUN SI SARCINA MEA ESTE USOARA !!!!!”.
    . . . . :”-Vai de tine, Horazine!”
    -vai de tine , Betsaido !”
    . . . . dar tu, Capernaum,Chicago, Phoenix, Portland, Atlanta ,Sacramento, ,Los Angeles. . . . ????!!!!.

    1. gabi

      Daniela, in unele cazuri poate sa fie sarutul lui Iuda.
      Dar faptul ca cineva nu este de acord cu o anumita persoana , nu inseamna ca la mijloc este ura. Si in special la alegeri,pina se decide cine cistiga este normal ca fiecare sa incerce sa atraga alegatori de partea lui. Dar toate trebuie facute cu bun simt. Cind incepi sa ameninti cu legea si imprastii minciuni atunci se trece pe terenul lui Iuda.
      Un om civilizat ( sa nu zic crestin) , dupa alegeri, pune armele jos, stringe mina cistigatorului si tace.
      Cel putin pina peste patru ani.
      Daca tot avem alegeri.
      In opinia mea un pastor odata ales nu ar mai trebuii sa fie pus la fiecare 4 ani la alegeri.
      Eu nici odata nu am votat contra unui pastor. Este treaba Domnului sa-l dea jos..
      Daca nu-mi convine de el imi mut taraba in alta parte.
      Sa nu mai vorbim de adunari generale.
      Pierdere de timp. ( dupa cum sa vazut ultima data)
      But we have to admit , they are very entertaining! 🙂

    2. Eugen

      @ Daniela C
      Pazeasca-ne Tatal Ceresc de adresat sau de primit
      amenintari.
      Este Cuvantul Domnului!
      O, daca a-m lua aminte…Domnul este Bun cu cei ce se tem de El.

      1. DanielaC

        Gaby Bogdan
        Un om civilizat dupa alegeri pune armele jos si se obisnuieste cu ideea.Dar vad ca la unii nu e asa.Sa nu ne trezim ca luptam impotriva lucrarii lui Dumnezeu
        Cit despre adunarea generala (ultima) cine a umblat dupa semnaturi?Deci se vede clar ca Dumnezeu a avut in vedere o schimbare ptr biserica Philadelphia.Deci frate Gaby lasa supararea si ajuta la acest inceput nou.Toata opozitia sa bazat pe visurile unora care au fost din multimea gindurilor.
        God Bless

        1. Eugen

          Daniela C:
          „cine a umblat dupa semnaturi” nu este asa de important !
          Cei ce au semnat au fost cu sutele, deci era constitutional
          adunarea generala, nedorita de comitet, dar controlata in
          totalitate de ” dregator,farisei si aprozi (ushers)”.
          Domnul sa aibe mila !
          Aghiotantii lui VC n-au fost sinceri fata de biserica si nu
          vor fi sinceri nici mai departe, cu acest nou inceput.
          Daca comitetul ar fi dizolvat, cu adevarat ar fi un NOU inceput.
          A spus bine Drago:Racul, Stuca si Broasca sunt deja in comitet.
          Deci tot la VAI,VAI, VAI…

          1. DanielaC

            Eugen
            Comitetul a fost ales si votat de biserica.Domnul a vorbit ca va scoate oameni destoinici si intradevar nu sau putut face nimic nu sau putut fura voturi asa ca pocaitiva de amenintari oameni buni caci va fi Vai vai vai

            1. Eugen

              Daniela,
              Vai, vai, vai cum vom sta Doamne inaintea Ta,
              Cand Tu vei veni, unde atunci vom fi ?
              „si intradevar nu sau putut face nimic nu sau putut fura voturi ”
              Chiar asa este? Domnul nu poate lucra fara voturi ?
              Din 1400 de membri, aprox 800 au votat.
              aprox 68% in favoare, din aprox 800 votanti.

              Ce se intampla cu cei 600 din 1400,care n-au votat plus 271 ?
              Total: aprox 871 sunt fratii si surorile noastre pentru
              care a murit Domnul Isus. Nu sunt putini, asa-i ?

              Practica si manipularea VOTULUI nu este voia Domnului !
              Cel ce este ales de Domnul, nu se teama de SORT!

              „asa ca pocaitiva de amenintari oameni buni caci va fi
              Vai vai vai” este pentru cei ce ai facut hotarari marsave
              si minciuna se v-a preface in buba, pe gura…

              Mai bine mut, fara pacat, decat cu minciuna si judecat !

              Daniel a, rabdarea aduce biruinta !

  18. DanielaC

    Eugen sa fim seriosi.Cei 600 nu mai sint la Philadelphia in biserica si sint plecati ba la fratele Sotropa la biserica sau la Robu si mai sint si la Agape si la Sulamita dar inca figureaza la Philadelphia.Cred ca va trebui facut curatenie in dosarele bisericii.Voturile acestea au fost cele mai corecte din ultimii 30 de ani.Domnul a dat birunta.
    God bless you si Domnul sa va dea intelepciune si o inima buna sa puteti iubi si va rog nu va mai considerati fara pacat ca asta e un pacat mai mare .
    God Bless You

    1. Eugen

      DanielaC
      „va rog nu va mai considerati fara pacat ca asta e un pacat mai mare .”
      Cine se considera fara pacat ? Este evident ca te inpotmolesti
      in labirintul apararii si arunci cu acuzatii la adevaruri si realitati .
      Avocatura ta s-a terminat aici! Please, no more !
      Be blessed… with wisdom !

  19. pete

    Eugen te-as ruga sa spui ce dovezi ai ca s-au furat voturi te rog sa vii cu ele nu te ascunde in spatele anonimatului eu am fost acolo si pot marturisii inaintea Domnului ca s-a lucrat cinstit cit despre cifrele de care amintesti tu s-ar putea sa ai dreptate dar anul trecut in octombrie de ce nu ai pus problema asta? Trebuie terminata discutia asta si la pocainta.

    1. Eugen

      pete,
      Pentru ca ti-ai alterat numele, te ascunzi in spatele anonimatului ?
      Numele Eugen este autentic si nu te astepta sa-i cunosti sau sa-i
      banuiesti pe toti Eugenii din 1400 de membrii, la Philadelphia.
      UN balot de votare ne numerotat este EGAL CU ZERO.
      Disperarea de a „castiga”, i-a dus la frauda.
      Marturisesti inaintea Domnului, ca s-a lucrat cinstit, dar se pare
      „ca anul trecut in Octombrie”, nu ti-a facut mare bucurie…
      Fi sigur ca „discutia asta” se v-a termina curand, curand si sa
      vezi ce pocainta, care pentru unii v-a fi prea tarziu…
      Ce s-a facut pe ascuns, se v-a vesti de pe acoperisul casei…
      Domnul Isi v-a face Numele de slava,
      cand v-a da pe fata marsevia.
      Sa nu fi printre ei, pete !

      1. DanielaC

        Eugen
        Cere Domnului minte sa poti pricepe si nu te lasa condus de emotii.
        Domnul deja sia facut numele de slava.Poate ca ai fost duminica la biserica dar probabil ca ai fost printre cei ce nu sau bucurat.
        Ma rog Domnului sa ti redea bucuria in suflet
        God Bless

  20. pete

    Eugen toate buletinele sint numerotate dar s-au lipit colturile ca sa nu se creada ca cei de la comisie ar tine evidenta fiecare ce numar a primit cit despre octombria nici nu am votat si cred ca Dumnezeu va aduce vremuri de inviorare si pentru biserica noastra cit a depins de mine am lucrat cinstit si nu am vazut nici o mirsavie dar ai si tu dreptul la opinia ta GBY brother

    1. Eugen

      pete,
      Slavesc pe Domnul, pentru corectitudinea ta !
      Cu totii dorim ca Dumnezeu sa aduca vremuri de inviorare
      si pentru biserica noastra, dar acest har nu este revarsat
      fara schimbari radicale.
      As dori sa fiu gresit, sa-mi cer iertare daca Domnul se indura
      de noi si nu v-a face ceiace a vestit, prin Duhul Sfant.

      Biata DanielaC, este tare usurateca si naiva si cati altii…

      Pe calea Domnului nu se merge cu compromisuri, nedreptati si
      partiniri. Cinstea Domnului, este data omului ?
      SFINTENIA este podoaba Casei Domnului si RUGACIUNEA este
      numele Casei Domnului.

      Cata sfintenie si cata rugaciune vezi, fratele meu? Prea multe masti…

      O, daca am avea pocainta ninivenilor, Domnul s-ar indura de noi.
      Poate, pentru meritul Lui se v-a indura, dar paharul este plin…
      si EL este un Dumnezeu drept in hotararile Sale.
      Sa traim cu teama in pribegia noastra, si sa avem mare grija in Sion.
      Fii binecuvantat de Domnul!

  21. DanielaC

    Eugen
    Ca dovada ca sint un copil al lui Dumnezeu te iert dar vei da socoteala de rautatea ta inaintea lui Dumnezeu.Ar trebui sa ti schimbi anonimatul in ,,rautaciosul”.Si un …..destept trece de cuminte daca tace
    Sa auzim numai de bine

  22. Frate Lascau, sa nu spuneti ca o imagine nu „valoreaza” mai mult decat 1000 de cuvinte….in cazul acesta, is sute de mii:)):)):)):)) Mi-am zis, perplexa, ca nu se mai termina de derulat pagina asta…cu atatea pareri, comentarii, cearta… Ce ilustratii mai aveti in plan sa postati? :):):)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s